جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
همایش تقریب، روحانیت و مقاومت در کرمان

حوزه/ امام جمعه اهل سنت شهرستان دیواندره در همایش «تقریب، روحانیت و مقاومت» گفت: سیدالشهدای مقاومت(حاج قاسم) نوامیس کردهای ما را در اربیل عراق با قیمت جان و خون خرید و ما ملت کُرد منویات این شهید عزیز را در جان می‌پرورانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمان، ماموستا جلال مرادی امام جمعه اهل سنت دیواندره در همایش«تقریب، روحانیت و مقاومت» که صبح امروز با حضور علمای شیعه و سنی، اقشار مردم و خانواده شهید سلیمانی در مصلای شهر کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی در وصف این شهید اظهار داشت: در شخصیت حاج قاسم همین بس که مقام معظم رهبری حفظه الله در نمازشان «لانعلم منه الا خیرا» را برای ایشان خواندند.

وی، تصریح کرد: زمانی که تمام دشمنان چه شیعه انگلیسی چه آمریکای جنایتکار و چه صهیونیست فاسد، وحدت ما را نشانه گرفته بودند، شهید حاج قاسم سلیمانی شعار وحدت داد و وحدت شکنان را تقبیح کردند.

امام جمعه اهل سنت دیواندره، افزود: اهل سنت اگرچه دارای مسالک مختلف ماتریدیه، اشعریه، شافعی و غیره است، اما اهل سنت واقعی متعهد به خطبه واقعی پیامبر در حجة الوداع است و وحدت را سرلوحه خود قرار داده است.

ماموستا مرادی خاطر نشان کرد: سیدالشهدای مقاومت(حاج قاسم) نوامیس کردهای ما را در اربیل عراق با قیمت جان و خون خرید و ما ملت کُرد منویات این شهید عزیز را در جان می‌پرورانیم.

وی، ادامه داد: در حوزه تقریب ما به عنوان مشعل داران وحدت، همیشه خادمان ملت بوده و جان عزیز را در جهاد تبیین، جهاد علمی و جهاد اقتصادی اهدا نموده ایم و برای پیشبرد اسلام ناب محمدی و منویات مقام معظم رهبری از چیزی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha