شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیین بزرگداشت دومین سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انواع تهمت‌ها به آیت الله مصباح یزدی زده شد، گفت: خوشبختانه در همان زمان اقشار مختلف و دوستان و شاگردان آیت الله مصباح در مقابل چنین اقداماتی واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی با حضور اساتید، مسئولان دانشگاهی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه یاسوج، در سالن شهید سلیمانی دانشگاه یاسوج برگزار شد.

در این آیین ستار هدایتخواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت الله مصباح یزدی(ره) فلسفه سیاسی اسلام را برای همه مردم از قشرها مختلف مختلف تفسیر می‌کند و کتاب آموزشی در این زمینه دارد که برای همه قابل فهم است.

وی ادامه داد: در خصوص آیت الله مصباح یزدی مظلومیت ایشان از همه وجوه او بیشتر جلب توجه می‌کند البته اندیشمندان و دانشمندان اسلامی ما همیشه مظلوم بودند همانند شهید مطهری که نامه‌های قبل از انقلاب در همین باب برای امام راحل می‌نویسند و از سیل هجمه‌ها و تهمت‌هایی که به ایشان روا داشته شده برای امام توضیح می‌دهد.

هدایتخواه گفت: انواع و اقسام تهمت‌ها و توهین‌ها به ایشان روا داشته شد از جریان کمونیستی گرفته تا منافقین و مارکسیست‌ها علیه علامه مصباح یزدی بودند اما ایشان ایستادگی و مقاومت در برابر اندیشه های وارداتی و انحرافی کرد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انواع تهمت‌ها به آیت الله مصباح یزدی زده شد، افزود: خوشبختانه در همان زمان اقشار مختلف و دوستان و شاگردان آیت الله مصباح در مقابل چنین اقداماتی واکنش نشان دادند.

وی افزود: شبهات امروز که در خصوص مسائل عقیدتی و مسائل حکومتی است را عموما آیت الله مصباح یزدی پاسخ داده است.

هدایتخواه با بیان اینکه برخی از مخالفان ایشان چنین وانمود کردند که آیت الله مصباح یزدی در قبل از انقلاب حرکت و تحرکی برای مقابله با رژیم نداشته است گفت: اسنادی که از ساواک منتشر شده نشان دهنده فعالیت فکری گسترده و چشمگیر ایشان است نوشته های آیت الله مصباح یزدی در نشریات مختلف از جمله بعثت و انتقام نشان می‌دهد خط فکری ایشان در دوره پهلوی چه بوده است.

وی اضافه کرد: در نخستین روزهای پیروزی انقلاب در دوره ای که انواع و اقسام تفکرات انحرافی در کشور وجود داشت و افرادی مانند احسان طبری جولان می‌دادند آیت الله مصباح یزدی با ۳۶ سال سن به خوبی و با قدرت پاسخگوی شبهات آنها بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha