پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر:همایش مرد میدان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سلیمانی در فرهنگسرای مهر کاشان

حوزه / به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، همایش «مردم میدان» با حضور نماینده ولی فقیه و جمعی از مسئولان در فرهنگسرای مهر کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، شب گذشته همایش «مردم میدان» به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی همراه با رونمایی از کتاب ۱:۲۰ دقیقه به افق کاشان با موضوع خاطرات مردم کاشان در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی، با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، یادگاران دوران دفاع مقدس، نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل و جمعی از مسئولان و روحانیون و اقشار مردم در فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

صفاری همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید سلیمانی، بر لزوم بیان جنایت‌های خاندان پهلوی در کشور برای نسل جوان تأکید کرد و اظهار داشت: نسل جوان باید بداند که رضاخان با بخشیدن آرارات به آتا ترک و محمد رضا شاه با بخشیدن بحرین استان چهاردهم ایران به آل خلیفه، چه جنایاتی را علیه ایران مرتکب شده‌اند.

وی، تصریح کرد: در حالی که خاندان پهلوی بخش‌های وسیعی از ایران را به کشورهای بیگانه بخشیدند، رزمندگان در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات نظامی در برابر رژیم تا دندان مسلح بعثی، اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، به مهربانی حاج قاسم با فرزندان شهدا اشاره کرد و گفت: حاج قاسم در جمع خانواده و فرزندان شهدای مدافع حرم نقش پدرانه را به خوبی ایفا می‌کرد و با آنها با مهر و محبت و نوازش پدرانه برخورد می‌کرد.

صفاری، رسیدن به جایگاه حاج قاسم سلیمانی را دست یافتنی دانست و افزود: سردار سلیمانی با اعتقاد، اندیشه، عمل صالح و تبعیت از ولایت فقیه باعث شد تا در بین افکار عمومی جهان محبوبیت پیدا کند.

اجرای سرود، شعر خوانی، نقل خاطرات تعدادی از مردم از شهادت سردار و تولید اثر هنری از برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام. /

همایش «مردم میدان» در کاشان برگزار شد + عکس

همایش «مردم میدان» در کاشان برگزار شد + عکس

همایش «مردم میدان» در کاشان برگزار شد + عکس

همایش «مردم میدان» در کاشان برگزار شد + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha