شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مسعود محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: حاج قاسم تربیت یافته مکتب اهل بیت(ع) بود و همین امر باعث شد که این سردار، انسانی آزادمنش، انقلابی و متعهد به انسان و اسلامیت باشد.

حجت الاسلام مسعود محمدی استاد حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ضمن تسلیت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: حاج قاسم تربیت یافته مکتب اهل بیت(ع) بود و همین امر باعث شد که این سردار، انسانی آزادمنش، انقلابی و متعهد به انسان و اسلامیت باشد.

این استاد حوزه علمیه، در ادامه با اشاره به اینکه خلاءهای فکری و عقیدتی جامعه را باید شناسایی کرد، گفت: خلاء‌های موجود در جامعه اسلامی ما اگر شناسایی نشوند، بی‌شک می‌توانند در آینده به یک تهدید عقیدتی و فکری برای نسل‌های جوان تبدیل شوند، لذا تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جهان تبیین در این‌باره بسیار کاربرد دارد.

وی یادآور شد: نسل امروز جامعه باید به خوبی با مکتب بزرگانی همانند سردار حاج قاسم آشنا شود، مکتب سردار سلیمانی، یعنی مکتب آزادی و حریت است، بنابراین دستگاه‌های فرهنگی و متولی در این زمینه بسیار وظیفه مهمی برعهده دارند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه دشمن تا زمانی که این انقلاب پای آرمان‌هایش باشد، دشمنی خود را ادامه خواهد داد، یادآور شد: استقلال و آزاد بودن از بند استکبار و استعمار برای هر ملت و نظامی هزینه‌هایی دارد، ولی در کنار آن، ملت‌های آزاده با افتخار و تکیه برداشته‌های خود می‌توانند مقتدرانه زندگی کنند.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: امروز فشارهای دشمنان در همه حوزه‌ها بر این نظام تشدید شده و اهداف آنها بسیار شیطانی است، بنابراین برای عبور از این توطئه‌های خطرناک باید با بصیرت حرکت و راه خود را ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: همه به خوبی می‌دانیم تا زمانی که در مسیر ولایت فقیه و سیره شهدا حرکت کنیم، هیچ قدرتی نمی‌تواند به ما آسیبی وارد کند، بنابراین باید تلاشی واقعی برای حفظ این شعائر مذهبی و ملی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha