دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
همایش مدیران و اساتید مدارس قرآن

حوزه/ همایش دو روزه مدیران و اساتید مدارس علمیه ویژه حفظ و معارف قرآن کریم پس از دو روز، با حضور مسئولان ستادی حوزه های علمیه و مدیران و اساتید مدارس علمیه ویژه قرآن کریم به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، این همایش که به میزبانی اداره قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه های علمیه در مجتمع یاوران مهدی(عج) منطقه جمکران برگزار شد، به موضوعات، دغدغه‌ها و طرح های قرآنی ویژه مدارس ویژه حفظ و معارف قرآن کریم پرداخته شد.

نقش حفظ قرآن در تهذیب و تربیت طلاب قرآنی، بررسی چالش های مدارس قرآنی، ارائه راهکارهای علمیاتی به منظور ایجاد گفتمان حفظ قرآن برای تمامی طلاب مدارس، راهکارهای جذب اعتبارات و ایجاد منابع پایدار، گزارشی از برنامه های قرآنی و طرح تنزیل، آسیب شناسی برنامه های آموزشی و تربیتی، نقش حوزه های علمیه در مطالبات قرآنی رهبر معظم انقلاب اسلامی، راهکارهای شناسایی و جذب قرآن آموزان و... از جمله موضوعاتی بود که در این همایش دو روزه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

در این همایش دو روزه علاوه بر معاونین و مدیران ستادی حوزه های علمیه، مدیران مدارس ویژه قرآن کریم به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha