چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
بیانیه

حوزه/ جامعه روحانیت ولایتمدار استان بوشهر در بیانیه ای اقدام خبیثانه نشریه معلوم الحال فرانسوی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جامعه روحانیت ولایتمدار استان بوشهر در بیانیه ای اقدام خبیثانه نشریه معلوم الحال فرانسوی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: یکی از تناقضات غرب تعریف آزادی است، از یک سو به نام آزادی به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان توهین می کنند و کتاب آسمانی آنها و پیامبر عظیم الشان اسلام را مورد اهانت قرار می دهند و از طرفی زیر سوال بردن هولوکاست را جرمی نابخشودنی می دانند.

اخیرا نشریه معلوم الحال فرانسوی که خود را در مقابل اندیشه های متعالی رهبر عزیزتر از جانمان شکست خورده می بیند از راه توهین وارد شده تا به گمان باطل خود جلوی محبوبیت روزافزون ایشان را بگیرد. چه خیال باطلی؛ وقتی سیاستمداران کهنه کار آمریکا و غرب داعش را ایجاد می کنند و حیات پلید آن را تضمین می کنند و تنها انگشت اشاره حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی مرگ آنها را رقم می زند و سیاست های استکباری و استعماری آنها نقش بر آب می شود.

جامعه روحانیت ولایتمدار استان بوشهر خداوند متعال را به جهت وجود رهبری فرزانه شاکر و سپاسگزار است و ضمن بیعت مجدد با رهبر عزیز و مقتدای عظیم الشأن جهان اسلام و محکومیت این اقدام خبیثانه، آزادی در غرب را بزرگترین طنز تاریخ می داند که خود بزرگترین مانع آزادی در دنیای امروز است و از وزارت امور خارجه اقدام فوری در این زمینه را مطالبه می نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha