شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمدی شاهرودی

حوزه/ به مناسبت وفات حضرت ام‌ البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، "ویژه برنامه روایت مادری" با محوریت " اثر نیت مادران در سرنوشت معنوی فرزندان" در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به مناسبت وفات حضرت ام‌ البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، "ویژه برنامه روایت مادری" با محوریت "اثر نیت مادران در سرنوشت معنوی فرزندان" در قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این مراسم که توسط اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و مشارکت معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران همدان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی ضمن پاسداشت زحمات مادران شهدا در تربیت صالحانه و ولایی فرزندان، اظهار داشت: شهدا محصول تربیت معنوی و نیت‌های صادق مادران شهدا هستند.

وی با اشاره به سالروز شهادت سردار دلها، یکی از خصلت‌های شهید سلیمانی را که نقش مهمی در تعالی معنوی و محبوبیت ایشان نزد تمامی فرقه‌ها، مذاهب و اقوام داشت را اخلاص آن شهید در تمامی شئون زندگی برشمرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در ادامه سه محور "اخلاص"، "نیت صادق" و "عمل صالح" را از مهمترین محورهای تربیتی مادران در معنویت‌افزایی فرزندان دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha