پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
علیجانی

رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سوالات دینی در اصفهان از آغاز جذب فضلای حوزوی دارای شرایط برای همکاری در بخش پاسخگویی برخط(آنلاین) در رشته های مشاوره و احکام ویژه برادران و خواهران و رشته های اخلاق و تربیت، کلام و قرآن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان حجت الاسلام محمد علیجانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با توجه به نیاز جامعه و همچنین مطالبات مردمی در زمینه پاسخ‌گویی دینی و به منظور تمرکز و ارتقاء سطح پاسخگویی در سال؛ «مرکز ملّی پاسخ‌گویی به سوالات دینی» را تاسیس کرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از نمایندگی های این مرکز در اصفهان مستقر بوده که بر اساس مطالبات مردمی، نیاز به تکمیل کارشناسان آن است، افزود: لذا فرایند ثبت نام، جهت جذب کارشناس در زمینه پاسخگویی تلفنی در رشته های مختلف از میان فضلا وروحانیون حوزه علمیه اصفهان، آغاز شده است.

رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سوالات دینی در اصفهان تأکید کرد: طبق اعلام فراخوان عمومی، کارشناسان دینی جدید در بخش پاسخگویی برخط (آنلاین) در رشته های مشاوره و احکام ویژه برادران و خواهران و در رشته های اخلاق و تربیت، کلام، قرآن و حدیث ویژه برادران جذب خواهند شد.

وی توضیح داد: دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی ارشد یا سطح سه در رشته‏ های مورد نظر و همچنین قبولی در مصاحبه از جمله شرایط جذب کارشناس برای این مرکز است.

علیجانی در پایان تصریح کرد: عموم علاقه مندان برادر و خواهر واجد شرایط می توانند تا ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ به دو صورت مجازی از طریق نشانی اینترنتی pasokhgoo.ir/hamkari و حضوری از طریق نشانی خیابان حافظ، چهارراه کرمانی، دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اقدام به ثبت نام جهت جذب کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha