سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نهبندان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه نهبندان با بیان این‌که مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) این شهرستان، توانمندی خوبی برای جذب و تحصیل طلاب منطقه دارد، گفت: حضور و خدمات ارزشمند روحانیون مبلغ برای مناطق مختلف آن با توجه به نیاز و درخواست مردم و همچنین ظرفیت این مدرسه، غنیمت و فرصت مطلوبی است که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان در حاشیه سفر خود به استان خراسان جنوبی، عصر امروز با اساتید و کادر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) نهبندان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام خسروی مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) نهبندان، به تبیین شرایط و وضعیت اجتماعی و فرهنگی این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: این منطقه، مردم بسیار خوب، علاقه‌مند و متعهد به دین و انقلاب دارد.

وی با اشاره به رشد این مدرسه علمیه در طول سال‌های اخیر با خدمات ارزشمند تلاشگران این عرصه، تصریح کرد: در حال حاضر روحانیون منطقه با مدرسه، همکاری علمی و تعاملی دارند و برنامه‌های بسیار خوبی در آن انجام می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه نهبندان با بیان این‌که مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) این شهرستان، توانمندی خوبی برای جذب و تحصیل طلاب منطقه دارد، گفت: حضور و خدمات ارزشمند روحانیون مبلغ برای مناطق مختلف آن با توجه به نیاز و درخواست مردم و همچنین ظرفیت این مدرسه، غنیمت و فرصت مطلوبی است که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha