یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشریه فرانسوی شارلی ابدو

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: اقدام اخیر نشریه معلوم الحال شارلی ابدو در اهانت به رهبر معظم انقلاب، هم نشان از عصبانیت آنان نسبت به امام خامنه‌ای دارد و هم نشان می‌دهد آنان در مقابل ایران اسلامی و رهبر مدبر و حکیم آن مستاصل شده‌اند و با این فرافکنی‌ها می‌خواهند که بخشی از عقده‌های خود را خالی کنند.

حجت الاسلام سیدجمال حسینی استاد حوزه علمیه کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، اظهار داشت: دشمنان اسلام، قرن‌هاست که تلاش دارند به هر نحو ممکن اسلام را منزوی و حتی از صفحه روزگار محو کنند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به تخریب چهره اسلام و علمای دینی توسط برخی از رسانه‌های غربی و معاند، گفت: در تازه‌ترین اقدام غیرانسانی در فضای رسانه، همگان به عینه دیدیم که نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» اهانت‌هایی به ساحت مقدس اسلام، نظام جمهوری اسلامی و به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی کرده است.

وی افزود: این اهانت‌ها و توهین‌ها در راستای پروژه اسلام ستیزی دشمن صورت می‌گیرد و با استفاده معاندان از پتانسیل‌های رسانه، به دنبال نهادینه کردن این پروژه هستند.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: اقدام اخیر نشریه معلوم الحال شارلی ابدو در اهانت به رهبر معظم انقلاب، هم نشان از عصبانیت آنان نسبت به امام خامنه‌ای دارد و هم نشان می‌دهد آنان در مقابل ایران اسلامی و رهبر مدبر و حکیم آن مستأصل شده‌اند و با این فرافکنی‌ها می‌خواهند که بخشی از عقده‌های خود را خالی کنند.

وی با اشاره به اینکه توهین و اهانت به اسلام و علما آن تاکنون نتیجه عکس برای دشمنان داشته است، عنوان کرد: بی‌گمان جهان اسلام در برابر این بی‌حرمتی‌ها ساکت نخواهد نشست، توهین به اسلام و مرجعیت دینی امری است که نشان می‌دهد آزادی بیان در کشورهای غربی و اروپایی بلوفی بیش نیست، لذا دم زدن از دموکراسی در این کشورها را باید یک دروغ بزرگ دانست.

استاد حوزه علمیه کردستان خاطرنشان کرد: مسئله دیگری که دشمنان از سالیان گذشته آن را کلید زده‌اند، تلاش برای تغییر سبک زندگی اسلامی است و در بُعد رسانه و سینما همواره شاهد یک تلاش مذبوحانه از سوی کشورها و جریان‌های اسلام ستیز هستیم، ولی تاکنون این تلاش‌های شیطانی راه به جایی نبرده اما با این حال عقل سلیم حکم می‌کند که هرگز دشمن و برنامه‌های او را دست کم نگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha