شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشریه شارلی ابدو

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: بسیاری از نشریات در جهان غرب به بهانه آزادی بیان به مقدسات ادیان الهی به ویژه آیین مقدس اسلام و ساحت رسول خدا(ص) و دیگر بزرگان دین توهین می‌کنند که این نشان دهنده استیصال آنان در برابر بزرگی اسلام است.

ماموستا محمدامین راستی امام جمعه موقت شهرستان سنندج، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، اظهار داشت: دشمنان در سال‌های اخیر تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای بزرگ و گسترده‌ای علیه اسلام را آغاز کرده است.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج، گفت: بسیاری از نشریات در جهان غرب به بهانه آزادی بیان به مقدسات ادیان الهی به ویژه آیین مقدس اسلام و ساحت رسول خدا(ص) و دیگر بزرگان دین توهین می‌کنند که این نشان دهنده استیصال آنان در برابر بزرگی اسلام است.

وی ادامه داد: در جدیدترین توهین توسط نشریه بدنام «شارلی ابدو» فرانسه، شاهد بودیم که این رسانه رسما به رهبر انقلاب اسلامی توهین کرده که این توهین نشان می‌دهد دشمن در رسیدن به مقاصد پلید خود ناکام مانده و از این طریق می‌خواهد عقده گشایی کند.

ماموستا راستی گفت: بی‌گمان با این‌گونه حرکات بچگانه و از روی بی‌خردی هرگز به اسلام، پیامبر اکرم(ص)، اهل بیت(ع) و ساحت ولایت فقیه، آسیبی نخواهد رسید.

امام جمعه موقت سنندج اظهار داشت: با این وجود دولت فرانسه در قبال محتوای نشریه موهون «شارلی ابدو» باید جوابگوی جهان اسلام باشد، زیرا این نشریه در سال‌های اخیر انواع و اقسام توهین‌ها را علیه مسلمانان انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: تداوم این روند در نشریه مذکور نه تنها برای فرانسوی‌ها و اروپایی‌ها، هرگز مایه افتخار نیست، بلکه ذات و نیت پلید و واقعی آنان که در پشت به اصلاح دموکراسی پنهان شده‌اند را نمایان‌تر از گذشته خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha