دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ اساتید و طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز در حمایت از رهبر معظم انقلاب و اعلام تنفر از جبهه عبری، عربی و غربی، امروز در حسینیه سردار شهید سلیمانی این مدرسه علمیه تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز در حمایت از رهبر معظم انقلاب و اعلام تنفر از جبهه عبری، عربی و غربی، امروز در حسینیه سردار شهید سلیمانی این مدرسه علمیه تجمع کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه، اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در هتک حرمت به ساحت مرجعیت دینی را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام روح الله بجانی مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز، در این تجمع با محکوم کردن اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به مقدسات و مرجعیت دینی، اظهار داشت: این‌گونه اقدامات توهین آمیز از سوی مدعیان فرهنگ و تمدن بی‌سابقه نبوده است.

وی افزود: هر زمانی دنیای مدعی غرب، در مواجهه با عظمت و بزرگی اسلام ناب محمدی دچار ضعف و شکست می‌شود، به توهین و تحقیر ارزش‌های اسلامی روی می‌آورد.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز، ادامه داد: اهانت و توهین به مقدسات مسلمانان جزیی از فرهنگ دوران جاهلیت است که امروز هتاکان فرانسوی میراث‌دار آن هستند.

وی از عموم امت حزب الله و مردم این شهر دعوت کرد تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی که روز جمعه بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه تبریز برگزار خواهد شد، با حضور گسترده خود همگام با روحانیت و طلاب انقلابی ضمن بیعت با آرمان‌های شهدا حمایت خود از ولایت و مرجعیت دینی را اعلام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha