یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
زیویار

حوزه/ استاندار لرستان گفت: مکتب شهید سلیمانی الگویی ناب و ویژه برای جوانان آزاده و انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،فرهاد زیویار، استاندار لرستان امروز در نشست شورای اداری لرستان با اشاره به اینکه زندگی و خدمات شهید سردار سلیمانی باید برای آحاد مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه معرفی شود، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با شجاعت، درایت و دوراندیشی از اهداف والای دین مبین اسلام و نظام حراست و پاسداری کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی ناب و ویژه برای جوانان آزاده و انقلابی است، اظهار کرد: شهید سلیمانی شخصیتی مومن، با اخلاص و مردمی بود که خدمات ارزنده ای به جامعه اسلام اهدا نمود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه دشمن شناسی، استکبار ستیزی و بصیرت بالا از ویژگی های بارز مکتب شهید سلیمانی بود، خاطرنشان کرد: پیروی از مکتب سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی راهکاری مطمئن برای خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب است.

زیویار در پایان با اشاره به اینکه مدیران دستگاههای اجرایی با تمام توان در راستای ارائه خدمت رسانی صادقانه و جهادی به مردم تلاش کنند، افزود: مدیران با تاسی از سیره اهل بیت(ع) و شهدای والامقام در امر خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند و در حل مشکلات مردم گام بردارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha