شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا راستی

حوزه / امام جمعه موقت سنندج گفت: حضرت فاطمه (س)، بانویی که لحظه لحظه زندگی ایشان برای زن مسلمان و حتی دیگر زنان عالم درس زندگی، وفاداری و انسانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی صبح امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان سنندج، اظهار داشت: انسان در هر مقام و جایگاهی که باشد، نباید خدای خویش را فراموش کند و باید بداند که پروردگار در همه حال به وسیله ملائکه خویش مواظب بندگانش است.

امام جمعه موقت سنندج گفت: صحنه دنیا برای ما صحنه نقش آفرینی در مسیر درست و صراط مستقیم است و کسی که در این سرا زندگی می‌کند، در همه حال باید خداوند را به یاد داشته باشد و هرکاری که انجام می‌دهد برای رضای او باشد.

این عالم اهل سنت در ادامه با اشاره به سالروز میلاد حضرت فاطمه(س)، عنوان کرد: حضرت فاطمه(س)، دختر خاتم الانبیاء است، بانویی که لحظه لحظه زندگی ایشان برای زن مسلمان و حتی دیگر زنان عالم درس زندگی، وفاداری و انسانیت است.

وی با اشاره به محبت و احترام خاص اهل سنت به حضرت فاطمه(س)، خاطرنشان کرد: مردم اهل سنت همانطوری که برای رسول خدا احترام ویژه‌ای قائل هستند، برای فرزند ایشان حضرت فاطمه (س) و اهل بیت(ع) نیز احترام و جایگاه خاصی در نظر دارند و کسانی که مخالف این امر هستند، هرگز اهل سنت و پیرو آیین مقدس اسلام نیستند.

ماموستا راستی با تأکید بر اینکه انسان باید ایمان خود را در برابر ناملایمات روزگار حفظ کند، گفت: عابد و زاهد بودن در شرایط آرام و مطلوب برای هر کسی راحت است، این شرایط سخت است که انسان خداپرست و انسان دنیاپرست را از هم جدا می‌کند.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: در این ایام شاهد تورم در سطح کشور به ویژه کردستان هستیم و این اوضاع باعث نارضایتی مردم شده، لذا از دولت انقلابی و مردمی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی انتظار داریم که این مشکلات را برطرف کند، زیرا ملت ایران، نشان داده‌اند که ملتی قدردان و نجیب هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha