سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
استاندار آذربایجان غربی:

حوزه/ استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و زاد روز تولد رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) پیام تبریکی صادر کرد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و زاد روز تولد رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت یگانه دخت معزز نبی مکرم اسلام (صلوات‌الله‌علیه) حضرت فاطمه زهرا (سلام الله‌علیها) و زادروز تولد رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و روز زن را گرامی داشته، این مناسبت مبارک را خدمت ملّت سرافراز ایران اسلامی به‌ ویژه زنان استان رشید آذربایجان غربی صمیمانه تبریک می‌گویم.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، با الهام از آیات نورانی قرآن کریم و بهره‌مندی از احادیث و روایات اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام)، مقام و منزلت والای زن را ارج نهاد و بر نابرابری‌های ظالمانه به‌ویژه در عصر ستم‌شاهی و نفی حقوق‌بشر غربی خط بطلان کشید. چه توفیقی از این بالاتر که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در این باب می‌فرمایند: "قدرت ایمان راه مجاهدت‌های بزرگ را به روی زنان ایرانی گشود و امروز زن مسلمان ایرانی با توسل و الگوپذیری از آن بانوی یگانه، تغییرنگرشی شگرف نسبت به مقام شامخ زن در جهان ایجاد نموده و بسیاری از زنان را از انحطاط و تباهی رهایی بخشیده است".

سراسر تاریخ دین، آیین و سرزمین ما از جمله تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این سرزمین تا بدین روزهای دشوار مقاومت و مقابله با ویروس منحوس کرونا مشحون از صبر، ایثار، اشک و لبخند و تلاش‌های موثر و چشمگیر زنان و مادرانی است که با تأسی از سرور بانوان دو عالم حضرت زهرا (سلام الله‌علیها) قهرمانانه درخشیده‌اند و قهرمان ‌های سرزمین مادری را در دامان پر مهر خویش پرورانده‌اند.

از درگاه رحمت بیکران حق‌تعالی، سلامتی، توفیقات روز افزون مادران و بانوان فداکار این مرز و بوم و خانواده‌های ارجمندشان را مسئلت می‌نمایم.

محمدصادق معتمدیان

استاندار آذربایجان غربی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha