یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سنقر و کلیایی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر گفت: ما به‌عنوان خواص، درخصوص دستور رهبری فرزانه و حکیم، مبنی بر جهاد تبیین که در سال گذشته صادر شد، کوتاهی کردیم و نتیجه آنچه که نباید می‌شد، اتفاق افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر، صبح امروز، در مجمع استاد یاران «شجره طیبه صالحین»، شرق استان در پتروشیمی پلیمر کرمانشاه، اظهار داشت: جهاد تبیین باید با موضوع بیانیه گام دوم‌ انقلاب، در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اعتراضات سراسری که در روزهای اخیر در اسرائیل علیه نتانیاهو صورت گرفت، گفت: تابلویی به نام ایران دیده شد که تداعی کننده، سخنان سردار سلامی است که با همین جوانان، به مبارزه با شما خواهیم آمد و این یعنی، ما تا عمق رژیم اشغالگر نفوذ کرده‌ایم.

حجت الاسلام تیشه کنی، گفت: رهبر معظم انقلاب بر موضوع جهاد تبیین، تاکید ویژه دارند، اما این دستور نباید موجب شود که دیگر مسائل به فراموشی سپرده شود، ایشان در سال ۹۷ یک نقشه راهبردی، برای نظام به‌عنوان بیانیه گام دوم انقلاب، ترسیم نمودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر، یادآور شد: بیانیه گام دوم، یک نقشه راهبردی برای برون رفت از تمامی مشکلات کشور است که می‌توانیم بر اساس این نقشه و بیانیه، نقاط ضعفی که رهبری حکیم، اشاره کردند را جبران و نقاط قوت خود را بیش از پیش تقویت کنیم.

حجت الاسلام تیشه کنی، اظهار داشت: باید موضوع اصلی «جهاد تبیین»، بیانیه «گام دوم انقلاب» باشد و مخاطب «جهاد تبیین»، نیز همانند «گام دوم»، همه آحاد ملت هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر یادآور شد: ما به‌عنوان خواص، درخصوص دستور رهبری فرزانه و حکیم، مبنی بر جهاد تبیین که در سال گذشته صادر شد، کوتاهی کردیم و نتیجه آنچه که نباید می‌شد، اتفاق افتاد.

وی غفلت از بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب را ۳ ماه آشوب و ناآرامی و به شهادت رسیدن حافظان نظم و امنیت در کشور دانست و گفت: چنانچه نسبت به دستورات و هشدارهای رهبر معظم انقلاب کوتاهی کنیم، درآینده شاهد خسران بزرگتر و غیر قابل جبران خواهیم بود.

در عرصه تحقق جهاد تبیین، کوتاهی کردیم

در عرصه تحقق جهاد تبیین، کوتاهی کردیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha