شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1066144
۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
تصاویر/ اعتکاف دانشجویی هیئت ودیعة‌الحسین در مسجد گوهرشاد

حوزه/ امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه اعتکاف، عبادتی مستحب، دلنشین و معنوی است، گفت: احیا و برگزاری مراسم‌های معنوی اعتکاف در مساجد و استقبال پرشور نسل جوان از این عبادت خاص، از برکات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزرش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک امام جمعه الیگودرز امروز در جلسه برنامه ریزی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در دفتر امام جمعه شهرستان، با اشاره به اینکه ماه‌های رجب و شعبان دروازه‌های ورود به ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن هستند، اظهار داشت: باید با بهره گیری ازبرکات معنوی این ماه با تهذیب نفس بیشتر به استقبال ماه مبارک رمضان برویم.

وی با اشاره به اینکه اعتکاف عبادتی مستحب، دلنشین و معنوی است، افزود: احیا و برگزاری مراسم‌های معنوی اعتکاف در مساجد و استقبال پرشور نسل جوان از این عبادت خاص، از برکات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری باشکوه مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان الیگودز اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: لازم است تلاش شود برنامه‌های معنوی اعتکاف در سطح مساجد با شکوه خاص و همراه با اجرای برنامه‌های ویژه معنوی و بصیرتی باشد.

حجت الاسلام سرلک گفت: امید می‌رود کمیته‌های فرهنگی مراسم معنوی اعتکاف برنامه‌های محوّله را دقیق و به درستی انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha