یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام حمزه پیش قدم

حوزه/دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماهیت تحریم دشمن در حوزه فرهنگ و ارزش های الهی است و بر همین اساس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دبیر آن را تحریم کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج ،حجت‌الاسلام حمزه پیش قدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد در تجمع مردم شهر یاسوج علیه اهانت به قرآن کریم که در مصلای شهر یاسوج برگزار شد، با تبریک حلول ماه رجب و چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر گفت: آنچه که در طی ۴۴ ساله پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نقشه های شیطانی و تصمیمات استکباری را نقش بر آب کرده و مانع از تحقق آنها شده است، بصیرت، هوشیاری، بیداری، موقعیت سنجی و همراهی مردم با امام خمینی و ولی امر نظام اسلامی بوده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد افزود: در تاریخ چهل و چهار ساله انقلاب اسلامی ایران به روشنی پیداست که هر جا ملتِ آگاه و مؤمن ایران پابه پایِ رهبر جامعه و مطابق با دغدغه ها و رهنمودهای ایشان قدم برداشتند، حوادثی امیدآفرین رخ داده است.

وی با اشاره به مقاومت مردم ایران در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی دشمن ادامه داد: ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که ایران تازه به دوران شکوفایی رسیده بود جنگ نابرابر علیه کشور به راه افتاد که با درایت امام خمینی(ره) و همدلی و مقاومت مردم به پیروزی رسید و دستاورد آن هم عزت و سربلندی ملت ایران بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با تآکید بر اینکه ایران ۴۴ سال گذشته که به سیم خاردار هم محتاج بود اما امروز به جایگاهی رسیده که دشمن درخواست می کند به کشورهای یمن، روسیه، عراق، لبنان، سوریه و افغانستان موشک، پهپاد و کمک های نظامی ارائه ندهید.

وی به نقشه های شوم دشمن از جمله ترور نیروهای نخبه و ارزشمند ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان با آن همه هیمنه پوشالی و با هیچ ترفندی نتوانستند درخت تنومند انقلاب را بشکنند.

پیش قدم به اقدامات آخر دشمن در خصوص موضوع سپاه و تحریم این نیروهای ارزشمند انقلابی خطاب به دشمنان گفت: از گزینه های روی میز حرف زدید، امنیت ما را هدف قرار دادید، تحریم اقتصاد کردید حالا نیروهای نظامی و سپاه قهرمان را تحریم کردید اما همه نقشه شومتان بر باد رفت.

وی ادامه داد: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری در جهان نتوانسته بود یک نظامی آمریکایی را دستگیر کند، اما وقتی نظامیان آمریکایی وارد آب‌های سزمینی ایران در خلیج فارس شدند پاسداران قهرمان با تعداد نیروی کمتر مانند عقاب آن‌ها را محاصره و دستگیر کردند.

پیش قدم به دیگر پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران اشاره و اضافه کرد: با وجود پیشرفت‌های موشکی، قهرمان ملی و جهانی ایران را در شب سیاه و تاریک ترور کردند اما در مقابل با پاسخ کوبنده در ماجرای عین الاسد سکوت کردند و گزینه های روی میز را برداشتند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه سال ها است غربی ها از حقوق بشر و ازادی اندیشه حرف می زنند اما تربیت یافتگان و متحدان مکتب آنها قلب 23 درصد از جمعیت جهان را جریحه دار کردند و کتاب آسمانی مسلمانان را به آتش کشیدند، پوشش و حجاب را برای دختران منع کردند و به جرم پوشش بانوان را مورد اذیت و آزار قرار دادند و از آزادی سخن به میان می آورند.

وی خطاب به غربی ها گفت: شما به دنبال حقوق بشر نیستید سیاست و عملکرد شما نشان از حقوق بردگی و آزادی تحمیلی دارد ، چرا پس از چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران یاد تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر افتادید؛ شما در جنگ ها و تحریم های قبل کار به جایی نبردید و ماحصل تلاش شما خفت، ضلالت و حقارت و برای ایران عزیز عزت و افتخار بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد افزود: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به دنبال تحریم اصل نظام اسلامی است که وعده جهانی شدن آن در ادیان آمده و به برکت وجود منجی آخر الزمان حضرت مهدی (عج)محقق خواهد شد.

حجت الاسلام پیش قدم، تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر از سوی اتحادیه اروپا را نشان از عملکرد شایسته این ستاد دانست و افزود: مجموعه اقدامات و عملکرد شایسته‌ای که ستاد انجام داده برای اتحادیه اروپا گران تمام شده که نهایتاً اقدام به تحریم این نهاد کرده است و بدانند که مجموعه ستاد با این هوچی‌گری‌ها از وظیفه شرعی و قانونی خود کوتاه نخواهد آمد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اهانت جنون‌آمیز به قرآن با شعار آزادی بیان نشان می‌دهد هدف حملات استکبار اصل اسلام و قرآن است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن نشان داد ماهیت تحریم ها در حوزه فرهنگ و ارزش های الهی است و بر همین اساس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دبیر آن را تحریم کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در پایان با تشریح عملکرد ستاد، گفت: ستاد به دنبال پیاده کردن سیاست مبارزه با مظاهر فساد در جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha