شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ساوه

حوزه/ رستم پور در جمع مبلغین مدرسه علمیه الهیه ساوه گفت: مراسم اعتکاف فرصت مناسبی برای معرفی حوزه های علمیه خواهران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، همزمان با نزدیک شدن به ایام اعتکاف نشست هماهنگی، توجیهی و برنامه ریزی خواهران مبلغ در مراسم اعتکاف پیش از ظهر امروز در مدرسه علمیه الهیه شهرستان ساوه برگزار شد.

در این نشست خانم زینب رستم پور مدیر مدرسه علمیه الهیه ساوه و رابط مبلغین اعتکاف خواهران شهرستان با اشاره به اینکه اعتکاف تجلی اخلاق و معنویت است، به تشریح برنامه های فرهنگی تبلیغی خواهران طلبه در مراسم اعتکاف پرداخت.

وی در خصوص تفاوت مراسم اعتکاف امسال با سالهای گذشته خاطرنشان کرد: اعتکاف امسال با ایام پیروزی انقلاب اسلامی مصادف شده است و این همزمانی فضای مهمی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و شایسته است یک همدلی و جهاد تبیین برای رفع شبهات پیرامون انقلاب اسلامی برقرار شود.

رستم پور با تأکید بر اینکه مراسم اعتکاف فرصت مناسبی برای معرفی حوزه های علمیه خواهران است از مبلغین درخواست کرد با برپایی گعده های گفت و گو و جلسات پرسش و پاسخ از ظرفیت پیش رو جهت بسترسازی جذب جوانان و نوجوان برای تحصیل در حوزه های علمیه بهره گیری کنند.

در پایان این نشست، مبلغین به سه گروه پاسخگوی احکام، مشاوره و مسئول حلقه های معرفتی برای حضور در مساجد سطح شهرستان ساوه تقسیم شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha