دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان اسلام با استفاده از تمام پتانسیل های خود به دنبال این هستند که با تهاجم فرهنگی خویش اعتقادات ما را تضعیف و حتی از بین ببرند و به نوعی برای بانوی مسلمان بردگی به ارمغان بیاورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز در همایش « حجاب و عفاف فاطمی» که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: باید دهه فجر انقلاب اسلامی و تشکیل نظام اسلامی در ایران را امیدی دوباره برای نجات بشریت دانست.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه حجاب یکی از ارکان مهم دین مبین اسلام است، گفت: طبق نص صریح قرآن کریم، حجاب مایه امنیّت و حفظ بانوان در برابر پلیدی هاست و باید حجاب را سنگر پاکی دانست.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: با وجود برخی از کج نظری ها باید گفت که بهترین آزادی و حرمت زنان همین حجاب است که به زن مسلمان شرافت و کرامت می بخشد.

ماموستا رستمی عنوان داشت: با این وجود دشمنان اسلام با استفاده از تمام پتانسیل های خود به دنبال این هستند که با تهاجم فرهنگی خویش اعتقادات ما را تضعیف و حتی از بین ببرند و به نوعی برای بانوی مسلمان بردگی به ارمغان بیاورند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با آمدن اسلام زن در جامعه ارزش واقعی خود را پیدا کرد و به جایی رسید که طبق احادیث امروز مردان از دامن زنان به معراج می رسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha