پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی و اسماعیل زارعی کوشا

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان با صدور پیام مشترکی از مردم این استان برای حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی و اسماعیل زارعی کوشا، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان با صدور پیام مشترکی از مردم این استان برای حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل آوردند.

در متن این پیام مشترک آمده است:

در حالی آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن می‌گیریم که ایران اسلامی علیرغم تحریم‌های همه جانبه دشمنان با پیشرفت‌های خیره کننده در همه حوزه‌ها و عرصه‌ها و خدمت رسانی گسترده، نمونه‌ای موفق از حکومت دینی مردم سالار را به نمایش گذاشته و به الگویی کارآمد برای کشورهای آزادیخواه تبدیل شده است.

واضح است که رویکرد استقلال طلبی، نفی استبداد و تبدیل شدن ایران به قدرت برتر منطقه موجبات ناخرسندی و عناد دشمنان قسم خورده این مرزوبوم را فراهم کرده و هر روز به بهانه‌ای درصدد فتنه انگیزی و رسوخ در صفوف منسجم و به هم پیوسته مردم با انواع شیوه‌ها و ترفندها هستند.

از مردم شریف، بصیر و همیشه در صحنه استان کردستان درخواست داریم با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل و شهدای گرانقدر، مانند همیشه وفاداری به نظام اسلامی، موقع شناسی و بصیرت خویش را به نمایش گذاشته و نقشه شوم دشمنان را همراه و همگام با سایر مردم ولایتمدار و آگاه ایران اسلامی نقش برآب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha