یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سپاه

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عملکرد درخشان خود خاری در چشم دشمنان نظام است.

شاهین صادقی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به اقدامات اخیر برخی از کشورهای اروپایی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در هفته‌های گذشته لفاظی‌هایی از سوی برخی از کشورهای اروپایی علیه سپاه صورت گرفت مبنی بر این که این نهاد انقلابی در لیست تروریسم اتحادیه اروپا قرار بگیرد.
وی ادامه داد: هرچند که این اقدام در نهایت صورت نگرفت؛ اما انجام این کار هم خللی در فعالیت‌ها و مأموریت‌های سپاه ایجاد نمی‌کند.
صادقی نسب با بیان این که این‌گونه اقدامات جای هیچ دغدغه و نگرانی ندارد، ابراز داشت: دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی یک سیاست دائمی و علنی غرب بوده که در طی ۴۴ سال گذشته بارها به روش‌های مختلف تکرار شده است.
وی افزود: کشورهای غربی با استقلال‌طلبی و آزادگی ملت ایران مشکل دارند چرا که ملت ایران
با تاسی از دین اسلام و روحیه استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی که در آن وجود دارد همواره تلاش کرده‌اند بگویند ما زیر حرف زور نمی‌رویم.
این استاد دانشگاه به روحیه استعمارگری کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: انگلستان، فرانسه و آمریکا دارای خوی استعماری هستند به‌طوری که همواره سعی می‌کنند ملت‌های دیگر زیر سلطه آن‌ها باشند.
وی ادامه داد: انگلستان و فرانسه در بزرگ‌ترین تجاوزها و ظلم‌هایی که علیه بشریت در دوره‌های مختلف صورت‌گرفته همواره نقش داشتند و این مهم بر کسی پوشیده نیست.

صادقی نسب ابراز داشت: در دوره کنونی نیز مدل استعمار این کشورها تغییر پیدا کرده به‌طوری که این بار زمین‌بازی استعمار به سمت اقتصاد برده‌اند.

وی افزود: این کشورها همواره تلاش کرده‌اند ملت‌های دیگر را زیر سلطه خودشان نگه دارند حال این که جمهوری اسلامی ایران ملتی ظلم‌ستیز، استکبارستیز و حامی مظلومان جهان است.
کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که یکی از مأموریت‌های اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظلم‌ستیزی است، تصریح کرد: در طی دهه‌های گذشته همواره سپاه در خط مقدم مبارزه با سلطه طبی و استکبار بوده که نمونه آن را می‌توان در کشورهای لبنان، یمن، عراق و ... دید.
وی خاطرنشان کرد: در واقع هرجایی که نیروی استبداد استعمار انگلستان و آمریکا حضور داشته نیروهای سپاه پاسداران هم آنجا حضور دارند و در قامت دفاع از مردم درآمده‌اند.
صادقی نسب مأموریت‌های سپاه قدس در بیرون از مرزها را موردتوجه قرارداد و گفت:
این حضور و مقابله با استعمارگران این کشورها را عصبانی کرده و هر بار به بهانه‌ای به دنبال ضربه‌زدن به این نهاد انقلابی هستند.
وی به علت اصلی دشمنی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در طی این سال‌ها بر همگان ثابت شده که سپاه نهادی چابک و قدرتمند و فراتر از انتظارها بوده و همین موضوع دشمنان نظام را ناراحت و عصبانی کرده است.
این استاد دانشگاه تصریح کرد: به‌طورکلی استعمار با این که ملتی توانمند و قدرتمند باشد مخالف است و این هم یکی دیگر از دلایل تقابل این کشورها با سپاه است چرا که این نهاد بهترین عملکرد را در بین همه نهادهای کشور داشته است.
وی با بیان این که سپاه خاری در چشم دشمنان نظام است، تأکید کرد: اگر اتحادیه اروپا اقدامی علیه این نهاد انقلابی انجام دهد، بزرگ‌ترین تهدید علیه خودش است و تبعات سنگینی برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha