پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی ۲۲بهمن قم

حوزه/ آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن۱۴۰۱، به خیل عظیم مردم قم در مسیر بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه(س) پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن۱۴۰۱، به خیل عظیم مردم قم در مسیر بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه(س) پیوست.

بر اساس این گزارش: آیت الله صادق آملی لاریجانی در جمع خبرنگاران، با تجلیل از حضور حماسی اقشار مردم مسلمان ایران در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جمعیت و حضور گسترده مردم را ملاحظه می کنید و این وحدت و یکپارچگی که امروز مشاهده می کنید، پیام روشن و قاطعی برای کشورها و دشمنان جمهوری اسلامی و سلطه طلبانی که علیه نظام ما اقدام کرده اند، دارد. پیام این است که مردم ما پای این انقلاب و ارزش های آن ایستاده اند و با این دشمنی ها مقابله می کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شکست فتنه گری و تفرقه افکنی دشمنان انقلاب اسلامی گفت: این حضور حماسی، سیلی محکمی بر کسانی است که علیه نظام فتنه و فتنه گری کرده اند. این انقلاب ان شاء الله با این حضور گسترده پاینده خواهد بود و مطمئنا دشمنان هیچ کاری نمی توانند انجام بدهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha