یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان طی پیامی، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان طی پیامی، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت و از درگاه الهی برای استمرار این انقلاب درخشان تا تحویل پرچم به حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دعا کرد.

تجمع علما ادامه داد: فشار هایی که ایالات متحده آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران وارد می کند و لج بازی آن در عدم بازگشت از تحریم هایی که علیه ایران تحمیل کرده است و تشدید محاصره اقتصادی علیه آن، به لطف رهبری آگاه و حکیم منجر به افزایش تمسک به مبانی انقلاب و حضور ملت ایران در تمامی میدان ها می شود.

علمای مسلمان تصریح کردند: تلاش های اخیر دشمنان انقلاب از طریق فتنه انگیزی و نا آرامی ها با کمک گرفتن از مزدوران داخلی که خودشان را به شیطان فروختند، بیانگر شکست و ناامیدی آنها در جلوگیری از پیشرفت و تحول جمهوری اسلامی ایران و تمسک ملت ایران به مبانی انقلاب است.

طرح های دشمنان برای منزوی کردن ایران از سایر ملت های منطقه هرگز موفق نخواهد شد

تجمع علمای مسلمان بیان داشت: طرح های دشمنان برای کنار زدن و منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران از سایر ملت های منطقه از طریق ترویج فتنه های مذهبی و طایفه ای، قومی و نژادی، علی رغم امکانات گسترده که برای آن به کار گرفته شد، هرگز موفقیت آمیز نخواهد بود.

تجمع علما بر تمسک خود به روابط مستحکم با جمهوری اسلامی و وفاداری با مقام معظم رهبری تأکید کرد و از حمایت و پشتیبانی ایران از این تجمع و تمامی امت، تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha