شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری تصریح کرد: مردم با همه سختی ها و رنج هایی که می کشند پای انقلاب ایستاده اند؛ بسیاری از دستاوردها توسط سلطه رسانه ای دشمن کوچک شمرده می شود که نیاز به جهاد تبیین دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در شهر چغادک با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به مبارزه با طاغوت در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ نمی بینیم که اولیا خدا و ائمه دین در مقابل طاغوت سکوت کرده باشند و علت شهادت همه آنها این بود که برای طاغوت ها خطرساز بودند مثل سیدالشهدا(ع) که با خون خود دوباره اسلام را احیا و آن را بیمه کرد.

وی ادامه داد: بعد سکوت هایی که در تاریخ داشتیم و ۱۴۰۰ سال گذشت و انقلابی که بتواند پیروز شود نداشتیم تا اینکه بار دیگر سیدی قیام کرد و با اینکه علمیت و مرجعیت بالایی داشت اما مقابل طاغوت قیام کرد و مردم به پشتیبانی او برخاستند و خون مطهر خود را نثار کردند و شهید دادند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: بعد از انقلاب مردم در دفاع مقدس هم مقابل استکبار ایستادند و اکنون که۴۴ سال از انقلاب گذشته ملت ایران همچنان مقاوم است و دشمن هم دشمن و به هرچیزی چنگ می زند تا انقلاب را سرنگون کند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) مردم را باور داشت و آنها را به صحنه آورد، گفت: هرجا که ما مردم را باور داشتیم پیروز بودیم و مسئولین باید بدانند که باید راه را باز کنند؛ مردم قطعا کار را آسان تر می کنند.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه مردم در مقابل استکبار ایستاده اند تا انقلاب اسلامی به حکومت حضرت ولی عصر(عج) متصل شود، گفت: روز به روز عظمت ملت ایران گسترش پیدا کرد و در کشورهای سوریه، لبنان، یمن، عراق و فلسطین جبهه مقاومت محک تر شده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان کرد: مردم با همه سختی ها و رنج هایی که می کشند پای انقلاب ایستاده اند؛ بسیاری از دستاوردها توسط سلطه رسانه ای دشمن کوچک شمرده می شود که نیاز به جهاد تبیین دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha