پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
جشنواره ابوذر

حوزه/ علیزاده از برگزاری اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان غربی در ۲۷ اردیبهشت خبر داد و گفت: شرکت کنندگان در جشنواره، آثار خود را قالب های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست به جشنواره ارسال کردند و همه آثار با دقت توسط اساتید زبردست استانی داوری شد.

حسین علیزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، اظهار داشت: اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر, پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در ۱۰ محور شامل شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده جامعه فرزند آوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

دبیر جشنواره ابوذر آذربایجان غربی با بیان اینکه ۱۰ قالب برای ارسال آثار شرکت‌کنندگان پیش‌بینی شده بود، گفت: شرکت کنندگان در جشنواره، آثار خود را قالب های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست به جشنواره ارسال کردند و همه آثار با دقت توسط اساتید زبردست استانی داوری شد.

وی افزود: آثاری در جشنواره رسانه‌ای ابوذر شرکت داده شدند که در بازه زمانی اول دی‌ماه سال ۱۴۰۱ تا پایان آذرماه سال ۱۴۰۲ در یکی از رسانه ها از جمله نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان آذربایجان غربی منتشر شده بودند.

علیزاده همچنین تجلیل از برترین های رویداد امید را یادآور شد و گفت: رویداد رسانه‌ای امید که در سال ۱۴۰۲ برگزار گردیده بود، مرحله داوری خود را طی کرده و از ۳ تیم به عنوان تیم های برتر تجلیل خواهد شد و یک تیم نیز شایسته تقدیر شناخته شده و مراسم اختتامیه جام رسانه ای امید نیز همزمان با اختتامیه جشنواره ابوذر در محل کانون جوانان بسیج استان آذربایجان غربی در ارومیه برپا خواهد شد.

وی یادآور شد: برای اینکه از اصول جشنواره فاصله نگیریم، بلافاصله و بدون فوت وقت بعد از برگزاری جشنواره پنجم, جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره تشکیل خواهد شد و پس از نقد جشنواره پنجم و برآورد نقاط ضعف و قوت دوره پنجم، ان‌شاالله دوره ششم جشنواره را تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری با قوت، انرژی و تفکر هرچه بهتر و با همکاری هرچه بیشتر خبرنگاران و اهالی رسانه استارت خواهیم زد.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر با دعوت از همه اهالی فرهنگ و هنر استان گفت: از تمامی اهالی فرهنگ، ادب و هنر استان دعوت می‌شود تا در بزرگترین رویداد فرهنگی رسانه‌ای استان فرهنگ آذربایجان غربی شرف حضور داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha