دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 1070458
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
جشن انقلاب در بوشهر

حوزه/ مردم استان بوشهر در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر حماسه آفریدند و با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت مجددی را با امام راحل و انقلاب اسلامی بستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مردم استان بوشهر در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر حماسه آفریدند و با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت مجددی را با امام راحل و انقلاب اسلامی بستند.

بوشهری ها بعد از طلوع آفتاب خود را به میعادگاه های مختلف در سراسر استان رساندند تا با مشت های گره کرده بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا شیطان بزرگ نشان دهند.

در شهر بوشهر این مراسم ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل بسیج مرکزی در خیابان امام خمینی(ره) آغاز و راهپیمایان مسیر راهپیمایی را تا میدان شهید رئیسعلی دلواری همراه با سر دادن شعارهایی دشمن شکنانه پیمودند.

حضور اقشار مختلف از پیر و جوان و میان سال با نماد و لباس های مختلف از جمله روحانیون و پاسداران، دانش آموزان، کارمندان و بازاریان و... نشان دهنده اتحاد و همدلی بیش از پیش ساحل نشینان خلیج فارس بود.

در این راهپیمایی، برپایی ایستگاه های صلواتی رنگارنگ و متنوع نیز به چشم می آمد. از اسپند دود کردن گرفته تا ایستگاه نقاشی کودکان و پذیرایی های مختلف همه و همه حس نوع دوستی و سرور را در مردم نمایان می کرد.

همسایگان خلیج فارس راهپیمایی را با شعار الله اکبر آغاز کردند و در بین راه با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» خشم و نفرت خود را نشان دادند.

درود بر خمینی سلام بر شهیدان، امروز روز آزادی است جای شهدا خالی است، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم، ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است، راه نجات کشور راه ولایت بود و ۲۲ بهمن ماه روز شکست دشمن از دیگر شعارهایی بود که شرکت کنندگان در راهپیمایی در طول مسیر محکم سر دادند.

در پایان مراسم قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن قرائت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha