یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ظ

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه شهرستان کاشان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در خدمت بی منت به مردم نباید زمین بماند، گفت: مسئولان در پاسخ به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، باید خدمتشان به مردم برای رفع مشکلات آنها را بیشتر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان در حاشیه مراسم با شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ضمن گرامی داشت چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شاکر خداوند متعال هستیم که چنین ملت نجیب، خوب و دوست داشتنی را نصیب کشور قدرتمند جمهوری اسلامی ایران کرد.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه قلب‌ها به دست خدا است، یادآور شد: علیرغم اینکه امسال شاهد آشوب‌های سه چهار ماهه بودیم، ولی ملت سرافراز ایران از سنین مختلف، خصوصا جوانان و نوجوانانی که مورد هدف تیرهای سهمگین دشمن بودند، حضوری بی‌نظیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دشمنان و استکبار جهانی فهماندند که تا آخرین لحظه و آخرین نفس پای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و رهبری تا ظهور حضرت مهدی(عج) ایستاده‌اند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه شهرستان کاشان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در خدمت بی منت به مردم نباید زمین بماند، اظهار کرد: مسئولان در پاسخ به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، باید خدمتشان به مردم برای رفع مشکلات آنها را بیشتر کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha