سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
محفل بانوان در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ دوره بین المللی «تربیت مربی روخوانی و روانخوانی کودک و نوجوان» ویژه بانوانی از کشور ترکیه به میزبانی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دوره بین المللی «تربیت مربی روخوانی و روانخوانی کودک و نوجوان» ویژه بانوانی از کشور ترکیه به میزبانی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها در آستان مقدس بانوی کرامت برگزار شده است.

این دوره تربیت مربی همزمان با ۹ بهمن ماه در مرکز قرآن و حدیث آغاز شد و در این دوره فراگیران با منابع روخوانی و روانخوانی ،روش تدریس روخوانی، اصول عمومی کلاسداری، اصول اختصاصی کلاسداری، احکام قرآنی، اصول جذاب سازی کلاس ها، کار با کاغذ و قیچی، اوریگامی، تکنولوژی آموزشی، نحوه نمره دهی ،رسم المصحف و ضبط المصحف، کارگاه عملی کلاسداری به تعداد فراگیران، ترجمه و مفاهیم سه جلدی و فنون تدریس مجازی آشنا شدند.

این دوره بین المللی تا ۱۶ بهمن ماه ادامه داشته است و فراگیران در نوبت صبح و عصر به مدت دو ساعت در کارگاه‌ها و کلاس های آموزشی مرتبط با این دوره شرکت کرده‌اند.

لازم به ذکر است: مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها با برگزاری دوره های آموزشی معارفی و قرآنی در بستر فضای مجازی به صورت آنلاین و آفلاین و همچنین برگزاری دوره های آموزشی غیر حضوری، تلفنی و مطالعاتی امکان حضور فراگیران از سایر کشورها را در دوره های قرآنی و معارفی فراهم کرده است.

علاقه مندان به شرکت در دوره های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث می توانند با مراجعه به سایت مرکز به آدرسqhkarimeh.ir در دوره ها ثبت نام کنند و ثبت نام در دوره های آنلاین، آفلاین، غیر حضوری، مطالعاتی و تلفنی برای فراگیران بخش بین الملل فراهم بوده و همچنین آموزش دوره ها برای فراگیران به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی و اردو انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha