پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
ش

حوزه / امام جمعه کاشان، جنگ بین حق و باطل دنیای امروز را جنگ بین خلیفه خدا و شیطان دانست و گفت: استمرار جبهه حق با وراثت از انبیا و هدایت مردم در صراط مستقیم مأموریت مهم حوزه های علمیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با اساتید و طلّاب مدرسه علمیه خواهران کوثر کاشان با بیان اینکه در مقابل خلیفه الهی یک موجود متکبر بنام ابلیس وجود دارد، جنگ بین حق و باطل دنیای امروز را جنگ بین خلیفه خدا و شیطان دانست و گفت: امروز جنگ بین اسلام با آمریکا و اسرائیل است.

وی با بیان اینکه حوزه های علمیه در جنگ شیطان با خلیفه خدا کارِ وراثت از پیامبراکرم( ص) را انجام می دهند خطاب به طلاب یادآورشد: شما عبودیت خدا را تحقق می بخشید و کمترین تردید را به خود راه ندهید زیرا استمرار جبهه حق با وراثت از انبیا و هدایت مردم در صراط مستقیم مأموریت مهم حوزه های علمیه است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه معلمی شغل انبیاء است، خاطرنشان کرد: طلاب خواهر علاوه بر شغل معلمی رسالت مادری را نیز دارند .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به بستری که خداوند متعال به برکت انقلاب اسلامی برای طلاب خواهر فراهم کرده است، اظهار کرد: جوانان به ویژه طلاب مراقب باشند که ابلیس از طریق فضای مجازی آنها را از مسیر عبودیت جدا نکند.

امام جمعه کاشان بر لزوم توجه به جهاد تبیین تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه ابلیس می داند علیرغم به میدان آوردن تمام توان خود در حال نابودی است لذا عاقبت پیروزی در این عرصه نصیب رهروان ولایت الهی خواهدشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha