دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی توقع دارند نسبت به تامین امنیت عمومی در بخش‌های مختلف اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مطیعی در دیدار فرمانده جدید انتظامی استان سمنان با تقدیر از تلاش‌های سردار عبدالله حسنی در دوران تصدی این مسئولیت و تبریک انتصاب سرهنگ جلیل موقوفه ای، گفت: کار موثر در پلیس با توجه به وسعت دایره فعالیت آن، نیازمند مدیریت عالمانه و تلاش شبانه‌روزی است.

نماینده ولی فقیه در سمنان با یادآوری آموزه‌های دینی در خصوص تقویت پایه‌های امنیت، اظهار کرد: مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی توقع دارند نسبت به تامین امنیت عمومی در بخش‌های مختلف اقدام کند.

وی با بیان اینکه حضور به موقع پلیس در صحنه‌های گوناگون، شاخصه‌های امنیت را ارتقا می‌دهد افزود: اینکه مردم ببینند ماموران پلیس در اماکن عمومی حاضر می‌شوند احساس امنیت بیشتری می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور، ادامه داد: خوشبختانه وضعیت کلی امنیت در استان سمنان نسبت به سایر استان‌ها بهتر است اما این موضوع نافی ضرورت حضور فعال نیروی انتظامی در نقاط مختلف استان نیست.

امام جمعه سمنان با اشاره به وقوع برخی جرائم نظیر سرقت در استان گفت: بسیاری از شهروندان استان سمنان بویژه دامداران، باغداران و مدیران واحدهای تولیدی نسبت به تامین امنیت محیط های شغلی خود دغدغه دارند که نیروی انتظامی باید نسبت به رفع آنها تلاش کند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه احساس ناامنی از خود ناامنی بدتر است تصریح کرد: جسارت به خبرنگاران در سطح استان و یا ناامن کردن فضا برای سایر شهروندان، دهن کجی به اقتدار نیروی انتظامی است و نباید تکرار شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ایجاد و حفظ امنیت را مهمترین ماموریت پلیس دانست و گفت: تامین امنیت پایدار در استان نیازمند هماهنگی بیشتر دستگاه های مرتبط است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با تقدیر از تلاش بخش های مختلف پلیس در مدیریت حوادث ماه‌های گذشته در استان گفت: عملکرد پلیس استان سمنان در دوران ناآرامی ها مطلوب بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اقدامات ارزشمند فراجا در حوزه مسائل اجتماعی گفت: امیدواریم اقداماتی نظیر برپایی میزهای مشاوره در کلانتری ها ادامه یابد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه مراکز تجاری باید پیوست فرهنگی داشته باشند و نباید به فضایی ضد فرهنگی تبدیل شوند، تصریح کرد: پلیس نسبت به سالم سازی اماکن تجاری استان اقدامات قانونی و مقتضی را انجام دهد.

در ابتدای این دیدار سرهنگ جلیل موقوفه ای فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به آمادگی پرسنل فراجا برای تامین امنیت در نقاط مختلف استان، برنامه‌های پلیس استان در دوره مدیریتی جدید را تشریح کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha