شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قاسم شبان نیا

حوزه/ رئیس مرکز آموزش های آزاد موسسه امام خمینی(ره) قم از پیش بینی حضور ۶ هزار نفری شرکت کنندگان در دوره های تابستانه طرح ولایت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین قاسم شبان نیا ظهر امروز در آیین اختتامیه دوره تربیت مدرس طرح ولایت که در دارالقرآن خاتم الانبیا(ص) شیراز برگزار شد، با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره طرح ولایت، اظهار کرد: بی شک یکی از بزرگترین حسنات در زمان ما همین کاری است که شما اساتید(طرح ولایت) انجام می دهید.

رئیس مرکز آموزش های آزاد موسسه امام خمینی(ره) قم با بیان این که طرح ولایت ثمره عمر آیت الله مصباح(ره) است، خاطرنشان کرد: آیت الله مصباح(ره) هنگامی که این طرح ۱۰۰ استاد بیشتر نداشت فرمودند که به سراغ دوره های تربیت استاد بروید، اکنون برای دوره های در ضمن سال نیاز به استاد داریم، امسال بنا است در تابستان ۶ هزار دانش پژوه در طرح ولایت شرکت کنند و با توجه به این موضوع نیازمند استاد در این زمینه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین شبان نیا گفت: طرح ولایت طرحی است که مورد عنایت مقام معظم رهبری واقع شده و فرمودند تدریس در طرح ولایت یکی از بزرگترین حسنات است.

به اعتقاد رئیس مرکز آموزش های آزاد موسسه امام خمینی(ره) قم حضور علمی، اعتقادی و معنوی باید در دوره های تربیت ولایت باشد، اساتید طرح ولایت مصداق تقوا و فروتنی هستند، لذا تاکید بر برگزاری دوره های حضوری داریم.

وی افزود: برای نخستین بار بود که دوره تربیت استاد طرح ولایت در شیراز برگزار شد، امیدواریم استان های همجوار از حضور اساتید در شیراز بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha