یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه گرمی

حوزه/ یکی از ائمه جمعه اردبیل، به سفر رئیس جمهور ایران به چین اشاره کرد و گفت: وطن فروشان در سفر رئیس جمهور چین به عربستان، گفتند مسئولین ایران از عربستان یاد بگیرند حالا که رئیس جمهور ایران به دعوت رئیس جمهور چین به چین رفته، می‌گویند شما می‌خواهید ایران را مستعمره چین کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام‌ یدالله صفری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گرمی، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: یکی از الطاف بی‌شمار خداوند بر بندگان این است که علاوه بر اینکه اعمال صالح بندگان را سبب پاداش مضاعف قرار می‌دهد، به واسطه آنها گناهان را نیز می‌بخشد.

خطیب جمعه گرمی، با اشاره به بعثت پیامبر اسلام(ص)، گفت: خدای متعال با اعطای مقام معنوی بلندی به پیامبر اسلام که بزرگ‌ترین فرشتگان نیز از رسیدن به آن عاجز هستند، جایگاه انسان در عالم هستی را به نمایش گذاشت.

وی افزود: پیامبر اسلام برای قومی مبعوث شدند که از تمدن و فرهنگ حتی از سواد خواندن نوشتن هم محروم بودند، اما دینی با معارف بلند آوردند که این قوم عقب مانده را به جایی رساند که این قوم بی‌سواد و بیابان گرد، به دو ابر قدرت ایران و روم آن زمان غلبه پیدا کردند، این نه به خاطر قدرت عرب بود و نه به خاطر ضعف ایران و روم، بلکه به خاطر قدرت اسلام بود و این اسلام الان در دستان ماست.

حجت الاسلام صفری گفت: از یک طرف حاکمان واقعی اسلام سرکار نیامدند و حاکمان جائر نیز به اسلام عمل نکردند و از طرف دیگر دشمنان اسلام نیز برای نابودی، انحراف و سوء استفاده از اسلام بیش از مسلمانان کار کردند، بنابراین آنها از اسلام، بهائیت را ساختند تا شیعه را خالی کنند، وهابیت را ساختند تا اهل سنت را خالی کنند، داعش را ساختند تا کشورهای اسلامی خصوصا کشورهای مخالف استکبار جهانی را به زانو در آورند، ولی با این وصف اسلام معجزه آسا هنوز پابرجاست.

امام جمعه شهرستان گرمی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور ایران به چین بسیار مهم بود، گفت: وطن فروشان در سفر رئیس جمهور چین به عربستان، گفتند مسئولین ایران از عربستان یاد بگیرند حالا که رئیس جمهور ایران به دعوت رئیس جمهور چین به چین رفته، می‌گویند شما می‌خواهید ایران را مستعمره چین کنید.

وی ادامه داد: وطن فروشان سال‌هاست است که به دروغ می‌گویند، نه سوریه نه لبنان جانم فدای ایران، حالا برای تحت تاثیر قرار دادن این سفر می‌گویند چرا جمهوری اسلامی از مسلمانان اویغور چین حمایت نمی‌کند، شما هرکاری کنید این‌ها که وطن، غیرت، انسانیت و همه چیز خود را به دلار می فروشند یک اشکالی خواهند آورد و فقط در یک صورت لال خواهند شد، در صورتی که مثل آنها نوکر حلقه به گوش اربابان آنها باشید.

حجت الاسلام صفری با تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: ملت ایران در راهپیمائی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر این یاوه سرایان و ارباب آنان زدند، اگر شبکه‌های دروغ پراکنی اینها تلاش کردند حضور ۲۱ میلیونی مردم را پوشش ندهند، ولی آنکه باید پیام مقاومت ایران را می‌شنید، شنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha