دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت‌الاسلام مهدیان/ اوقاف

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: ۲۵ بقعه متبرکه در استان هرمزگان میزبان جشن عید مبعث پیامبر اکرم (ص) هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام حسین مهدیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ۲۵ بقعه متبرکه در استان هرمزگان میزبان جشن عید مبعث پیامبر اکرم(ص) هستند.

وی افزود: در تمامی امامزادگان شاخص سراسر هرمزگان، جشن بعثت برگزار و در آستانه حضرت ابوالفضل(ع) میناب نیز این جشن بصورت ویژه برگزار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان، اعلام کرد: دعوت از خطبا و سخنرانان برجسته استانی و کشوری برای تبیین معارف و اهداف بعثت نبی مکرم اسلام (ص) در جامعه اسلامی، از برنامه‌های محوری این نهاد می‌باشد.

حجت‌الاسلام مهدوی یادآور شد: استفاده از ظرفیت و توانمندی مبلغین بومی و غیر بومی حاضر در استان در روند برگزاری جشن عید مبعث قابل توجه است و این برنامه‌ها از شب گذشته آغاز و تا امشب ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهر و روستاهای هرمزگان اعم از شیعه و اهل سنت، با آذین‌بندی خیابان‌ها و نصب بیرق‌های سبز و پخش شیرینی در جشن‌های عید مبعث در بقاع متبرکه سهیم بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha