دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1072076
۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب امام جمعه گیلانغرب

حوزه/ امام جمعه گیلانغرب با اشاره به رشد برنامه های ترویج فرهنگ قرآنی در این شهرستان، از برگزاری ۴ دوره موفق تربیت مربی مهد قرآنی با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از خواهران خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، ضمن تبریک عید مبعث، رشد جامعه را در گرو گسترش ترویج فرهنگ قرآنی دانست و گفت: با تشکیل ستاد ترویج قرآن کریم ذیل قرارگاه فرهنگی اجتماعی شهید ابراهیم هادی در دفتر امام جمعه شهرستان گیلانغرب شاهد رشد و دلدادگی به فرهنگ قرآن هستیم.

امام جمعه گیلانغرب با تمسک به توصیه پیامبر اکرم (ص) در موضوع تربیت قرآنی فرزندان که فرمود: أدِّبوا أولادَکُم عَلی حُبّی وحُبِّ أهلِ بَیتی وَالقُرآن؛ اظهار کرد: از ابتدای سال جاری در راستای ایجاد انگیزه و تشویق جوانان و نوجوانان به مباحث قرآنی، در چند سرفصل، مباحث قرآنی در شهرستان برنامه ریزی شد.

وی در ادامه گفت: در گام اول؛ برگزاری ۴ دوره موفق تربیت مربی مهد قرآنی با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از خواهران شهرستان گیلانغرب و شهرهای اطراف و استفاده از ظرفیت اساتید خواهر اعزامی از حوزه علمیه قم، یکی از برنامه‌ها در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در شهرستان بود.

حجت الاسلام فاطمی نسب در خصوص گام دوم قرآنی در گیلانغرب، گفت: با فراخوان تهیه آثار قرآنی و ارسال بیش از ۱۰۰ عنوان کار دستی و ابزار هنری برای معرفی موضوعات و مباحث قرآنی و ارائه در چندین نمایشگاه در مدارس، برنامه دیگر ستاد ترویج قرآن کریم در شهرستان بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha