یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: عقل سلیم حکم می کند که هرگز دشمن را ضعیف تصور نکنیم، زیرا دشمن از هر روزنه ای برای ضربه زدن به این ملت و نظام بهره برداری خواهد کرد.

ماموستا محمدامین راستی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: با وجود اینکه در کشور شاهد مشکلات اقتصادی و معیشتی هستیم، بازهم ملت ایران با بینشی که دارند با تعامل خویش با دولت به دنبال اصلاح امور جاری هستند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: با این وجود دشمن تلاش دارد که از این وضعیت برای پی ریزی توطئه ای جدید در کشور بهره برداری کند بنابراین هر نوع حرکتی که تدبیری در آن نباشد می تواند برای دشمن یک فرصت استثنایی باشد.

وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم دشمنان از وضعیت موجود در کشور به سود مقاصد استکباری و اسلام ستیزانه خود بهره برداری کند، عنوان داشت: همه خوب به یاد داریم که در اولین روزهای این انقلاب، در بسیاری از ابعاد کشور در مضیقه بود به گونه ای که در همان روزهای آغازین جنگ تحمیلی برای تهیه ابتدایی ترین سلاح ها در تنگنا قرار داشتیم ولی امروز ایران در منظر جهانی به عنوان یکی از ابرقدرتهای نظامی شناخته می شود که این جهش بزرگ برای این مملکت محسوب می شود.

ماموستا راستی ادامه داد: هر چند وقت یکبار در گوشه و کنار این کشور به ویژه در استان های تلفیقی دشمنان وحدت عملیات های تروریستی انجام می دهند به امید اینکه دیوار بی اعتمادی بین برادران تشیع و اهل سنت ایجاد شود که آخرین نمونه از این شیطنت ها را می توان ترور طلبه جوان اهل سنت شهرستان سقز دانست.

وی یادآور شد: از سوی دیگر دشمن همین برنامه را به گونه ای دیگر پیاده می کند، دشمن با ترور شخصیت ها و علمای اهل تشیع می خواهد جو را متشنج کند، ولی ملت ایران این توطئه ها نخ نمای دشمن را به خوبی می شناسند و هرگز فریب آن را نخواهند خورد.

وی در پایان گفت: با وجود این ، عقل سلیم حکم می کند که هرگز دشمن را ضعیف تصور نکنیم، زیرا دشمن از هر روزنه ای برای ضربه زدن به این ملت و نظام بهره برداری خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha