یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام عامری / بندرعباس

حوزه/ عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: هدف از ایجاد رشته‌های تخصصی در مدارس علمیه، توجه به نیاز شهروندان و تأمین نیازهای جامعه مخاطب است.

حجت‌الاسلام احمد عامری عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اظهار داشت: مساجد و حوزه‌های علمیه در تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بی‌بدیل ایفا کردند.

وی افزود: با توجه به رویکرد گذشته در کارهای علمی در حوزه‌های علمیه که بصورت سنتی، متداول و مرسوم پیش می‌بردند، نیازمند نگاهی جدید در این عرصه هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس یادآور شد: هم اکنون با توجه به گستردگی علوم و متناسب با نیاز روز بشری، حوزه علمیه هرمزگان دوره‌های تخصصی در مقاطع سطح دو و سه سطح را در رشته‌های مختلف در مدارس علمیه هرمزگان برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام عامری افزود: هدف از ایجاد رشته‌های تخصصی در مدارس علمیه، توجه به نیاز شهروندان و تأمین نیازهای جامعه مخاطب است.

وی افزود: بر همین مبنا شهرداری‌ها نیز همیشه پشتوانه خوبی در اجرای برنامه‌های هنری، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و مذهبی شهروندان بوده‌اند که بخشی از حمایت خود را برای برنامه‌های حوزه‌های علمیه قرار داده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: با نظر بر اینکه حوزه علمیه ولیعصر (عج) در بندرعباس هم اکنون در مکانی بصورت استیجاری به فعالیت‌های آموزشی مشغول است، نیاز به مساعدت همه دلسوزان به حوزه فرهنگ و دین دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha