دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اختتامیه ج

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان البرز صبح امروز در آیین اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی نگارش بیش از ۲۰ سند بالا دستی و ارتقای رشته ها و گرایش ها در ۱۶ حوزه دانشی در حیطه علوم انسانی به بیش از ۴۰۰ رشته و دوره تخصصی را از رخدادهای عظیم علمی و پژوهشی حوزه های علمیه دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام والمسلمین صادق خوئینی، امروز در آیین اختتامیه جشنواره علامه حلی در استان البرز گفت: اتفاق عظیمی در حیطه آموزشی و پژوهشی حوزه های علمیه در حال رخداد است. نگارش بیش از ۲۰ سند بالا دستی؛ ارتقاء رشته ها و گرایش ها در ۱۶ حوزه دانشی در حیطه علوم انسانی به بیش از ۴۰۰ رشته و دوره تخصصی از جمله از این رخدادهاست

رئیس جشنواره علامه حلی در استان البرز ادامه داد: "عالم به زمانه" باشیم؛ شناخت موقعیت انقلاب اسلامی ایران، جبهه مقاومت و اجتناب ناپذیری مواجهه با تمدن پوشالین غرب و به چالش کشیدن بنیان های فکری و عقیدتی این تمدن رو به زوال که حامل علوم ذاتا مسموم و مخالف و معارض با اهداف عالیه انقلاب است از بایسته های مورد توجه دین پژوهانِ مرتزَق از ثقلین خواهد بود.

وی افزود: موتور پیشرانِ پیچ تاریخی کنونی با علم و پژوهش شتاب خواهد گرفت و اثر این مجاهدت مؤمنانه در این برهه حساس توان تهذیبِ تاریخی و ماندگاری دست کم چند صد ساله را خواهد داشت و ان شاءالله آرزوی دیرینه انبیا و اولیا به دست سید الاوصیا (عج) تحقق بیابد.

مدیر حوزه علمیه استان البرز در پایان گفت: از تلاش های مجدانه اساتید، طلاب، مدیران و معاونین پژوهش مدارس، معاونین پژوهش حوزه های برادران و خواهران استان و همچنین دبیر جشنواره علامه حلی کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha