چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 1153442
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
سید احمد مشرف

حوزه/ رئیس ستاد آئین های فاطمی با بیان اینکه شعار محوری دهه کرامت سال ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» برگرفته از روایتی که تصریح می کند «الامام عز المؤمنین» انتخاب شده است، گفت: برای هر یک از روزهای دهه کرامت عناوینی انتخاب شده که با بهره گرفتن از مناسبت های آن روز و ارشادات رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف صبح امروز در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم با اشاره به شعار محوری دهه کرامت طبق روال هر سال، گفت: انتخاب شعار و عناوین روزها بر اساس مبنای متخذ از آیات و روایات و فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه شعار محوری دهه کرامت سال ۱۴۰۳ « با شما سربلندیم » برگرفته از روایتی که تصریح می کند «الامام عز المؤمنین» انتخاب شده است، گفت: برای هر یک از روز های دهه کرامت عناوینی انتخاب شده که با بهره گرفتن از مناسبت های آن روز و ارشادات رهبر معظم انقلاب است.

رئیس ستاد آیین های فاطمی ابراز داشت: روز اول که بزرگداشت میلاد حضرت معصومه(س) است با عنوان «حضرت معصومه سلام الله علیها بهترین دختر دنیا الگوی عفاف و حجاب » تعیین شده است.

وی ادامه داد: دومین روز دهه کرامت «زیست عفیفانه به رسم بانوی کرامت و مهربانی»، سومین روز «شهر مقدس قم حرم اهل بیت علیهم السلام خاستگاه انقلاب اسلامی»، چهارمین روز «خدمت کریمانه مشارکت مردمی اقتدار ملی»، پنجمین روز که روز تجلیل از امام زادگان و بقاع متبرک است با عنوان «امامزادگان پرچمداران جهاد تبیین و معرفت افزایی» انتخاب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مشرف افزود: ششمین روز که بزرگداشت مقام حضرت احمد بن موسی(ع) است «حضرت شاه چراغ امین ولایت، عزیز برادر»، هفتمین روز «مساجد تراز اسلامی خاستگاه والدین ولایی شهیدان خداییی»، هشتمین روز با عنوان «مبارزه با ظالم دفاع از مظلوم زمینه ساز ظهور منجی بشریت»، نهمین روز «ایمان، امید و نشاط معنوی در پرتو زیارت عارفانه»، دهمین روز با عنوان «خاندان موسی بن جعفر علیه السلام الگوی خانواده ایرانی » و یازدهمین روز که سالروز میلاد امام رضا علیه السلام است با عنوان «عدالت گستری و سربلندی در پرتو مکتب رضوی» نامگذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: آیین افتتاحیه جشن های دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور تولیت و دیگر مسئولان ملی و استانی پنجشنبه ساعت ۷ و نیم صبح بیستم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha