دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله مهدوی

حوزه/ نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، هدف از برپایی حکومت اسلامی را اقامه عدل، ترویج دین و توحید، تقویت ایمان، تهذیب اخلاق و تعلیم احکام و عمل صالح در کنار تأمین نیازهای دنیوی و معیشتی، رفاه و امنیت مردم دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت الله سیدابوالحسن مهدوی، نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، در یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری، هدف از برپایی حکومت اسلامی را اقامه عدل، ترویج دین و توحید، تقویت ایمان، تهذیب اخلاق و تعلیم احکام و عمل صالح در کنار تأمین نیازهای دنیوی و معیشتی، رفاه و امنیت مردم دانست.

آیت الله مهدوی با اشاره به این نکته که بحث معیشت، رفاه و امنیت جامعه، تقدم زمانی بر امور معنوی مردم دارد، افزود: بحث معیشت و رفاه علی رغم اینکه تقدم زمانی بر امور معنوی دارد، اما از نظر رتبه مؤخر است و لذا رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در توصیه های هفت گانه شان بحث علم و پژوهش و اخلاق و معنویت را مقدم ذکر نموده اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیشرفت های کشور در حوزه های علمی و پژوهشی، حوزه های دفاعی و نیز حوزه های فناوری و دانش بنیان بر لزوم اهتمام بیشتر به حوزه های فرهنگی تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha