پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: درخواست ما و مردم از برنامه ریزان سفر نمایندگان رئیس جمهور به شهرستان‌ها این است که وزیری مرتبط با مشکلات شهرستان به اینجا سفر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دیّر، با اشاره به سفر رییس جمهور به استان بوشهر، اظهار داشت: با توجه به اینکه رئیس جمهور به شهرستان ما سفر نمی‌کند، از برنامه ریزان سفر نمایندگان رئیس جمهور به شهرستان درخواست می‌کنیم وزیری مرتبط با مسائل و مشکلات شهرستان دیّر را به اینجا بفرستند که خودش بتواند بخشی از مشکلات را حل کند.

امام جمعه دیّر افزود: شهرستان دیّر در زمینه شیلات، کشاورزی، راه‌ها و زمین‌ها و حریم دریا و بزرگراه دیر به بوشهر و جاده وفاق و مسائل بهداشت و درمان و بیمارستان مشکلاتی دارد و انتظار داریم وزرای جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی و بهداشت به شهرستان ما سفر کنند.

وی تأکید کرد: درخواست ما و مردم این است که این گونه نباشد که وزیری به شهرستان ما بیاید که فقط شنونده باشد و حرف‌های ما را منتقل کند، بلکه باید خودش هم بتواند بخشی از مشکلات را پیگیری و حل کند.

امام جمعه دیّر، با بیان اینکه سیاست دشمن ایجاد ناامیدی بین مردم است، عنوان کرد: برای امیدآفرینی در جامعه باید دستاوردها و نقاط ضعف کشور را در کنار هم ببینیم و با نگاه انقلابی به مسائل نگاه کنیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی، تصریح کرد: وظیفه همه معلمان این است که قبل از بحث آموزش، مقوله تربیت دانش آموزان را مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به جنگ نرم و شناختی دشمن و سرمایه گذاری روی نسل جوان، یادآور شد: متولیان در مدارس با احساس وظیفه بیشتری به مسئولیتشان عمل کنند.

امام جمعه دیّر، با تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، یادآور شد: سپاه پاسداران و پاسداران، سنگربانان انقلاب اسلامی هستند و همواره از دستاوردهای اسلام و انقلاب و ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کنند.

وی افزود: سپاه باید نسبت به جذب و پرورش و آموزش جوانان مستعد و در تراز انقلاب اسلامی، ارتقا توانمندی‌ها برای حراست از انقلاب و تقویت بنیه معنوی و انقلابی و نظامی خود تلاش بیشتری کند.

امام جمعه دیّر با اشاره به سانحه هوایی برای وزیر ورزش و جوانان و همکاران وی، گفت: برای وزیر و مصدومین این حادثه آرزوی شفا و برای یکی از نیروهای بسیجی و جهادی که در این حادثه به دیار باقی شتافتند، طلب مغفرت می‌کنیم.

وی درگذشت همسر آیت الله مطهری را تسلیت گفت و به نقش بی بدیل ایشان در موفقیت‌های آیت الله مطهری اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha