پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تأکید بر اینکه بارها در تریبون نماز جمعه مشکلات به مسئولان شهرداری و شوراها گوشزد شده است، گفت: این اقدام و تذکرات از باب خیرخواهی بوده تا مسئولان بتوانند به مردم اقدامات قابل قبولی ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان در مصلای الغدیر، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) ثابت کردند با وجود همه سختی‌ها باید برای حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه تلاش کرد و این روزها ما هم باید قدردان حافظان امنیت و آرامش ایران اسلامی باشیم.

وی با اشاره به اینکه پاسداران انقلاب اسلامی سرمایه‌های این نظام هستند که در هر شرایطی حافظ امنیت و آرامش مردم این مرز و بوم هستند، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدرت و صلابت در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت می‌کند و حافظ ارزش‌های اسلام و انقلاب در جهان است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به ۸ اسفندماه سالروز تأسیس امور تربیتی و روز تربیت اسلامی، خاطر نشان کرد: نهاد تربیتی و امور تربیت اسلامی سال ۵۹ با هدف ترویج و اشاعه ارزش‌های اسلامی و انقلابی در بین دانش آموزان تأسیس و ایجاد شده و امروز نیز باید با گسترش برنامه‌های محوری نهادهای دینی و تربیتی، در تربیت دانش آموزانی مومن و انقلابی تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با بیان اینکه عقب ماندگی شهری خرم آباد، حاصل اقدامات ضعیف شهرداری و اعضای شورای شهر است، گفت: جبران این عقب ماندگی در حوزه‌های شهری و زیرساختی نیازمند عزم جهادی و اقدام جهادی شهرداری و شوراهای اسلامی شهر است.

وی با تأکید بر اینکه بارها در تریبون نماز جمعه این موضوع به مسئولان شهرداری و شوراها گوشزد شده است، تصریح کرد: این اقدام و تذکرات از باب خیرخواهی بوده تا مسئولان بتوانند به مردم اقدامات قابل قبولی ارائه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر لزوم همراهی، همکاری و تعامل مردم با دستگاه‌های دولتی و غیر دولنی در پرداخت عوارض شهرداری تأکید کرد و گفت: عدم پرداخت به موقع عوارض شهرداری موجب می‌شود خدمات شهری در تراز مردم مرکز استان نباشد، لذا انتظار می‌رود مردم با شهرداری همکاری کنند.

حجت الاسلام المسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر باید اختلافات درونی را کنار گذاشته و بدن توجه به منافع شخصی در عزل و نصب‌های مدیران دخالت نکنند، خاطرنشان کرد: انتخاب شهرداری مومن، توانمند، متخصص و دانا باید در اولویت برنامه‌های شهرداری و اعضای شورای شهر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha