یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
موسسه فقه

حوزه/ در مراسمی که به همت مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی برگزار شد، از امام جمعه همدان به عنوان پژوهشگر برتر در زمینه موضوع شناسی احکام فقهی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، روز گذشته به همت مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی، نخستین آیین تجلیل از برترین آثار پژوهشی موضوع شناسی فقهی در نیم قرن اخیر، در محل موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث برگزار شد.

در این مراسم از حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان به عنوان پژوهشگر برتر در زمینه موضوع شناسی احکام فقهی در نیم قرن اخیر تقدیر شد.

در متن تقدیر از امام جمعه همدان که به امضای آیت الله العظمی سبحانی، آیت الله علیرضا اعرافی و حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده رسیده، آمده است:

محقق ارجمند جناب آقای حبیب الله شعبانی موثقی

بی‌گمان در سامان یابی جایگاه بلند و مکانت رفیع فقه، شناخت موضوعات، مصادیق و چگونگی دستیابی به آنها در استنباط احکام فقهی نقشی شگرف خواهد داشت.

موسسه موضوع شناسی احکام فقهی در نخستین آیین تجلیل از برترین آثار پژوهشی موضوع شناسی در نیم قرن اخیر کوشش خستگی ناپذیر و اندیشه ورزی عالمانه شما را در پدید آوردن پایان نامه «بررسی فقهی، حقوقی سپرده‌های بانکی» می‌ستاید و با انتخاب آن به عنوان اثر پژوهشی برتر سپاس خود را در قالب این لوح بحضورتان تقدیم می‌کند.

از خداوند حکیم و علیم فرودستانه می‌خواهیم شما را در یاری رساندن به گسترش فرهنگ و فقه آل محمد علیهم السلام موفق و مؤید بدارد.

تقدیر از امام جمعه همدان به عنوان پژوهشگر  برتر در زمینه موضوع شناسی احکام فقهی در نیم قرن اخیر+ عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha