چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام وحید هدایتی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: روحانیون و طلاب نسبت به سایر اقشار باید نسبت به فراگیری درست سواد رسانه‌ای دغدغه مند باشند.

حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امروز رسانه ها از هر فرصتی برای تحمیل آنچه که در برنامه کاری خود دارند، استفاده می کنند، بنابراین نباید قدرت رسانه در عصر کنونی را نادیده بگیریم.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: امروز رسانه به مراتب، سلاحی خطرناک تر و اثرگذارتر از بمب و موشک است، بنابراین باید در حوزه رسانه به حدی از آگاهی برسیم که در جنگ رسانه ای مغلوب دشمنان نشویم.

وی با اشاره به ضرورت سواد رسانه ای در جامعه، عنوان کرد: باید همانگونه که افراد با رانندگی، موبایل و... آشنایی دارند در بحث سواد رسانه ای نیز تبحر داشته باشند. در این میان روحانیون و طلاب نسبت به سایر اقشار باید نسبت به فراگیری درست سواد رسانه ای دغدغه مند باشند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار با تأکید بر اینکه امروز رسانه های بیگانه به صورت برنامه ریزی شده و هماهنگی در حال تخریب جایگاه حوزه و روحانیت هستند، تاکید کرد: دشمنان به خوبی می دانند که برای ضربه زدن به این نظام و جهان اسلام باید نخست مراکز دینی را تخریب و منفعل کنند، بنابراین با استفاده از قدرت رسانه ای که در اختیار دارند این برنامه را از سال های گذشته کلید زده اند.

وی در پایان افزود: زمانی که بین روحانیت و جامعه جدایی بیفتد و بی اعتمادی حاکم شود، دشمن موفق تر خواهد بود، لذا با داشتن سواد رسانه ای می توانیم توطئه های نرم دشمن را شناسایی، خنثی و حتی علیه آنها عکس العمل مناسب داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha