سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
رونمایی از  کتاب مستند و مرجع یاران امام به روایت اسناد ساواک

حوزه/ در دوازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) ضمن تجلیل از خدمات آیت الله نعیم آبادی از کتاب مستند و مرجع یاران امام به روایت اسناد ساواک ( مربوط به زندگی و مبارزات آیت الله نعیم آبادی) رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در دوازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) ضمن تجلیل از خدمات آیت الله نعیم آبادی از کتاب مستند و مرجع یاران امام به روایت اسناد ساواک ( مربوط به زندگی و مبارزات آیت الله نعیم آبادی) رونمایی شد.

بر اساس این گزارش: در این مراسم که آیت الله حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت الله محسن اراکی و دیگر اساتید و شخصیت های حوزوی حضور داشتند، آیت الله نعیم آبادی با اشاره به موضوع این دوره از کنگره "صحیفه سجادیه، سلاح جهاد تبیین" گفت: در دوران امام سجاد(ع) ما شاهد شرایط سخت و جامعه منحطی هستیم که در این ایام حضرت با دعا و مناجات به امر مقدس جهاد تبیین پرداختند.
وی با اشاره به ظلم و جنایت بزرگی که در جریان عاشورا و پس از آن نسبت به اهل بیت(ع) صورت گرفت، افزود: یکی از اهداف بنی امیه ،کمرنگ کردن و به تدریج محو کردن یاد و نام اهل بیت(ع) در جامعه اسلامی بوده است اما امام سجاد با دعا و مناجات و روضه و اشک نگذاشتند که مظلومیت سیدالشهدا(ع) و یارانش در همان کربلا باقی بماند و به گوش کسی نرسد.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: به تأسی از مضامین عالی صحیفه سجادیه ما می توانیم در عرصه جهاد تبیین کارهای خوب و ممتازی را انجام دهیم و باید جامعه بشری را از این حیث با این گنجینه ها آشنا نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha