پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
پذیرش حوزه علمیه

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پذیرش حوزه‌های علمیه از ۱ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام کرد: داوطلبان می‌توانند به سایت paziresh.ismc.ir مراجعه و یا از طریق مدارس علمیه یاسوج، دهدشت و گچساران ثبت‌نام کنند.

حجت‌الاسلام رحیم رحیمی نیک، معاون آموزش حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه با اشاره به آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه سراسر کشور از یکم اسفند ۱۴۰۱ تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ ادامه دارد، اظهار کرد: حوزه علمیه استان اقدام به پذیرش داوطلبان علاقمند به تحصیل سطوح عالی علوم دینی در سه مقطع سیکل، دیپلم و دانشگاهی می کند.

معاون آموزش حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: داوطلبان علاقمند به تحصیل در حوزه علمیه می توانند با مراجعه به حوزه علمیه سه شهرستان بزرگ استان یعنی (بویراحمد به مرکزیت شهر یاسوج، شهرستان دوگنبدان به مرکزیت شهر گچساران و در نهایت شهرستان کهگیلویه به مرکزیت شهر دهدشت ) و یا به سایت paziresh.ismc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

حجت‌الاسلام رحیمی نیک با بیان اینکه حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد هیچ مشکلی از بابت خوابگاه و ... ندارد، افزود: خانواده‌ها فرزندان را برای فراگیری علوم دینی تشویق کنند و نگران آینده آنان نباشند.

وی در پایان با یادآوری اینکه حوزه‌ علمیه محل پرورش سربازان امام زمان(عج) برای خدمت به اسلام و جامعه اسلامی است، آموزش و پرورش، امامت جمعه، عقیدیتی سیاسی های نیروهای مسلح، امامت جماعت مساجد، تدریس، تبلیغ، قضاوت و ... را از فرصت های پیش روی طلاب اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha