یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1073458
۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
ساوه

حوزه/ جلسه هم اندیشی اعضای کانون هلال احمر با محوریت فعالیت هایی در راستای اهداف کانون در موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول (س) ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز نشست هم اندیشی اعضای کانون هلال احمر با محوریت فعالیت هایی در راستای اهداف کانون با حضور خانم نجیبه کرمی مدیر موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول (س) ساوه و خانم اعظم غنیمی دبیر کانون هلال احمر برگزار شد.

خانم کرمی در ابتدا با تبریک اعیاد شعبانیه در فضیلت ماه شعبان گفت: ماه شعبان جایگاه بزرگ و پرفضیلتی در میان ماه های دیگر دارد و تولد امام حسین، حضرت ابوالفضل و امام سجاد علیهم السلام در این ماه بخصوص ولادت پربرکت قطب عالم امکان حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) اتفاق افتاده است و لزوم توجه و تقرب به حضرت در این ماه مبارک ضروری می باشد.

وی در ادامه افزود: بسیاری از علما بر بهره مندی از برکات این ماه شریف تاکید کرده و به توجه و مراقبه برای آمادگی ورود به ماه رمضان و تقرب به ارزش های الهی توصیه کرده اند.

در ادامه خانم غنیمی بر اجرای برنامه هایی در جهت همکاری با هلال احمر از جمله جمع آوری داروهای مازاد خانواده های طلاب و ارسال به اداره هلال احمر و حضور طلاب در کنار نیروهای هلال احمر ساوه برای انجام فعالیت های فرهنگی و امدادی در روزهای پایانی سال را متذکر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha