شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اردوی مشهد طلاب مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع)

حوزه / مدیر مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) همدان، گفت: مدرسه قرآنی امام حسین(ع) امسال نیز به رسم هر سال، طلاب مدرسه را برای سفر زیارتی، علمی به مشهد مقدس اعزام کرد.

حجت الاسلام آیت الله منصوری سپهر مدیر مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به اردوی طلاب این مدرسه قرآنی به مشهد مقدس، اظهار داشت: مدرسه قرآنی امام حسین(ع) امسال نیز به رسم هر سال، طلاب مدرسه را برای سفر زیارتی، علمی به مشهد مقدس اعزام کرد.

وی به تشریح برنامه‌های این سفر زیارتی، علمی پرداخت و گفت: زیارت حرم مطهر امام رضا(ع)، برگزاری جلسه درس اخلاق توسط حجت الاسلام غفارفام، حضور بر مزار شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و مدافع حرم، برگزاری جلسات آموزشی و مذهبی از جمله برنامه‌هایی بود که در این مدت برای طلاب شرکت کننده در اردو تدارک دیده شد.

حجت الاسلام منصوری سپهر، با اشاره به اینکه کادر و اساتید مدرسه نیز در اردو همراه طلاب حضور داشتند، خاطرنشان کرد: قطعا برگزاری چنین اردوهایی و حضور طلاب در طول سال تحصیلی غیر از فضای مدارس و در فضای معنوی همچون مشهد مقدس، در روند تحصیلی بسیار موثر خواهد بود و هر سال این موضوع را در نحوه فعالیت طلاب مشاهده کرده‌ایم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha