دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام رضا احمدی فر

حوزه/ حجت‌الاسلام احمدی فر گفت: ششمین اجلاس استانی نماز در ماه مبارک رمضان سال آینده به میزبانی بجنورد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا احمدی فر، رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی، امروز در نشست شورای اقامه نماز استان از برگزاری ششمین اجلاس استانی نماز در خراسان شمالی خبر داد و اظهار داشت: این اجلاس در ماه مبارک سال آینده به میزبانی بجنورد برگزار می‌شود.

وی اجلاس استانی نماز را مقدمه‌ای برای اجلاس سراسری نماز دانست و افزود: با باشکوه برگزار کردن این اجلاس توانایی‌ها و ظرفیت‌های استان خراسان شمالی برای میزبانی اجلاس سراسری نماز به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی فر اضافه کرد: برگزاری اجلاس استانی نماز به میزبانی بجنورد یک اقدام ارزشمند فرهنگی است و آثار و برکات فراوانی برای استان به همراه دارد.

وی با تأکید بر هر چه باشکوه برگزار کردن این اجلاس، ادامه داد: برگزاری باشکوه، پرقدرت و پررنگ این اجلاس در استان حرکت عظیمی درزمینهٔ نماز است و سبب تقویت پایه‌های معنوی در استان می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی فر تصریح کرد: تقویت پایه‌های معنوی در استان به‌ویژه ترویج و تقویت فرهنگ نماز در جامعه باعث کاهش بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا لازم است تمام دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود خود پای‌کار آمده و برای هر چه باشکوه برگزار کردن این اجلاس تلاش کنند.

حجت‌الاسلام احمدی فر با اشاره به اهداف برگزاری این اجلاس در استان، افزود: از اهداف اصلی برگزاری این اجلاس در خراسان شمالی بازخوانی و بازشناسی مطالبات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب درزمینهٔ نماز است

وی اضافه کرد: ترویج و تبیین فرهنگ نماز و ایجاد حساسیت در سطح استان در زمینهٔ امر اقامه نماز از دیگر اهداف برپایی این اجلاس در خراسان شمالی است.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی با تأکید بر ایجاد فضای معنوی و مناسب در خراسان شمالی، گفت: با برگزاری اجلاس استانی نماز در خراسان شمالی می‌توانیم مشکلات و چالش‌های اقامه نماز در استان را بررسی و با ارائه راهکارهای اجرائی و اصولی برای رفع این مشکلات اقدام کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha