سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ مسئول روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اهمیت تولید محتوا در رسانه ها به ویژه رسانه ملی، گفت: رسانه ملی نباید تنها یک ابزار سرگرم کننده برای مخاطب محسوب شود.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: امروز جامعه با حجم زیادی از شبهات دینی و اعتقادی از سوی دشمن مواجه است، بنابراین اگر در مقابل این شبهات قرار نگیریم اولین و نخستین قشری که آسیب خواهند دید، نوجوانان و جوانان خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه روش های تهاجم فرهنگی و فکری دشمن امروز بسیار متنوع تر از گذشته شده است، اظهار کرد: دشمن با استفاده از هر ابزاری که کارآمدی خود را داشته باشد به دنبال استحاله دینی و اعتقادی جوان مسلمان است، امروز شبکه های ماهواره ای از یک سو، از سوی دیگر فضای مجازی، پیام رسان ها و... همگی به نوعی در حال تخریب باورهای نسل جوان ما هستند، لذا شایسته نیست که در این ناتوی فرهنگی تنها نقش نظاره گر را داشته باشیم، باید با ورود به عرصه فرهنگ و دین جبهه مستحکمی در برابر این تهاجمات فرهنگی و عقیدتی دشمن، ایجاد کنیم، زیرا زمان امروز به سود دشمن و به زیان ما در کار گذران است.

مسئول روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: اولین کاری که روحانیون و حوزویان باید به آن توجه داشته باشند، ایجاد حس اعتماد به نفس در جوانان است، جوان باید برای دور ماندن از تهاجم دشمنان امروز به خوبی با دین و معنویات آشنا باشد.

وی با اشاره به اهمیت تولید محتوا در رسانه ها به ویژه رسانه ملی، عنوان کرد: رسانه ملی باید در تولید برنامه های فاخر با محتوای درست و سازنده اهتمام و توجه بیشتری داشته باشد، نباید رسانه ملی تنها یک ابزار سرگرم کننده برای مخاطب محسوب شود.

حجت الاسلام قدرتی در پایان گفت: همین وظیفه تولید محتوا نیز بر عهده دیگر اقشار تأثیرگذار در جامعه می باشد و نباید مقوله به این مهمی را به حاشیه ببریم، زیرا همین نگاه تساهل آمیز می تواند خسارت های فرهنگی و عقیدتی بسیاری برای جامعه به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha